فرهاد مجیدی به دفتر استقلال رفت/ “حق نداری نام حجازی را به زبان بیاوری”

۲۷م آذر ،

فرهاد مجیدی برای انجام گفت وگو با مدیرعامل باشگاه استقلال به دفتر علی فتح الله زاده آمد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در شرایطی که از شنبه و با جلسه فرزاد مجیدی با علی فتح الله زاده می شد پیش بینی کرد که فرهاد مجیدی راهی استقلال خواهد شد، شماره هفت استقلال ساعت ۲۳:۱۰ امشب (دوشنبه) برای انجام مذاکره با مدیرعامل باشگاه استقلال به دفتر فتح الله زاده رفت.

فرزاد مجیدی و نماینده این بازیکن هم کاپیتان سابق استقلال را در این جلسه همراهی می کنند.

حدود ۲۰ خبرنگار و عکاس از ساعت ۲۲ جلوی باشگاه استقلال منتظر ورود مجیدی بودند و خبرنگار ایسنا حاضر در محل باشگاه می گوید یکی از لیدرهای استقلال به محض حضور مجیدی در باشگاه استقلال به این بازیکن گفته که دیگر حق ندارد نام مرحوم ناصر حجازی را بر زبان بیاورد.

شاید این اولین واکنش به بازگشت مجیدی به استقلال باشد؛ تیمی که این فصل با هدایت امیر قلعه نویی پا به مسابقات گذاشته است. مجیدی در سالهای حضورش در استقلال رابطه خوبی با ناصر حجازی داشت اما در زمان حضور قلعه نویی در استقلال جایگاه ثابتی در تیم آبی پوش تهرانی نداشت.

فتح الله زاده به خبرنگاران حاضر گفته تا ساعت ۰۰:۳۰ باید منتظر بمانند.

پس از حضور پرتعداد خبرنگاران و عکاسان در جلوی دفتر مدیرعامل استقلال، مسوول روابط عمومی این باشگاه برای اینکه نمایندگان رسانه های گروهی بیش از این در سرمای تهران در انتظار نمانند آنها را به اتاقی هدایت کردند تا آنها در کنار هم به تماشای برنامه ۹۰ بنشینند.

این گزارش به مرور تکمیل می گردد.


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.