فرهاد کاظمی: باورها انسان‌ها را شکل می‌دهند / داربی اصفهان جزو کم‌حاشیه‌ترین‌های دنیاست

۲۳م دیماه ،

سرمربی ذوب‌آهن اصفهان گفت، تیمش در بازی با سپاهان به دنبال تساوی نیست و با تمام قدرت بازی خواهد کرد. کاظمی داربی اصفهان را جزو کم‌حاشیه‌ترین‌ داربی‌های دنیا خواند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه اصفهان، فرهاد کاظمی در نشست خبری پیش از داربی اصفهان برابر سپاهان گفت: “شهرآورد اصفهان جزو کم‌حاشیه‌ترین داربی‌های دنیاست. هیچ موقع حاشیه‌ای در این بازی ملاحظه نکرده‌ایم و سبب این امر فرهنگ هواداران دو باشگاه است و صمیمیتی که در تیم‌های ذوب‌آهن و سپاهان وجود دارد.”

وی با بیان این‌که در این مسابقه به دنبال ایجاد حساسیت نیست، افزود: “حساسیت این بازی فقط به خاطر جدول است و مطمئنا هر دو تیم به دنبال برد خواهند بود اما من شخصا حساسیت خاصی را ملاحظه نمی‌کنم.”

کاظمی در پاسخ به خبرنگار ایسنا دربارهٔ وضعیت نامطلوب زمین ورزشگاه فولادشهر گفت: “زمین ورزشگاه ملت به این سبب که تیم‌های مختلف و پایه در آن تمرین می‌کردند، مساعد نبود و باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در همکاری با ذوب‌آهن زمین جروکان را در اختیار ما قرار داد و توانستیم از آن زمین استفاده کنیم، زیرا زمین فولادشهر باید پذیرای بازی‌های بسیاری باشد.”

او با اشاره به این‌که در بازی با سپاهان محروم و مصدوم ندارد، افزود: “در این مسابقه به دنبال تساوی نیستیم، زیرا در هر تیمی بوده‌ام، با تعداد بسیاری مهاجم بازی کرده‌ام. در این بازی به دنبال نمایش مسابقه‌ای زیبا هستیم.”

سرمربی ذوب‌آهن اصفهان دربارهٔ مصاحبه اخیر تعدادی از بازیکنان ذوب‌آهن نیز گفت: “باورها انسان‌ها را شکل می‌دهند. بازیکنان شاید به این یقین رسیده‌اند که می‌توانند جزو بالانشینان جدول باشند. این فعل خواستن است و با تمرین‌هایی که انجام دادیم، دنبال رفع مشکل تمام‌کنندگی و گل نزدن در بازی‌های اخیر بودیم.”

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری دربارهٔ خاطره سال‌های حضورش در سپاهان گفت: “گذشته‌ها قبل و باید به حال نظر داشت. آینده در دست خداست و هم‌اکنون باید به سروسامان بخشیدن وضعیت ذوب‌آهن فکر کرد.”

کاظمی دربارهٔ تقویت ذوب‌آهن در نیم‌فصل اظهار کرد: “کربکندی در جذب بازیکنان مقصر نبود؛ چرا که بودجه این فصل ذوب‌آهن واقعا کم و در حد یک تیم دسته‌یکی بود اما با همین شرایط قصد داریم وضعیت تیم را بهبود بخشیده و به بالای جدول ارتقا دهیم. خواهان این هستیم که با کمک رسانه‌ها تیم را نگه داریم و باید گفت که قدمتی که ذوب‌آهن و سپاهان دارند، می‌توانند الگوی خوبی برای سایر تیم‌ها باشند. همچنین من مربی‌ای هستم که دوست ندارم، بیهوده صحبت کرده و علاقه دارم کار مربیگری را به خوبی انجام دهم.”

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.