فروش اقساطی ۵ درصد سهام بنگاه ها به کارگران

۲۱ام بهمن ،

یکی از برنامه های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در راستای اجرای سیاست های کلی اصل ۴۴ فروش اقساطی ۵ درصد سهام بنگاه های مشمول واگذاری ، به کارگران همان بنگاه است.

کاوه اشتهاردی معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون،  کار و رفاه اجتماعی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت:  یکی از برنامه ها وزارت تعاون،  کار و رفاه اجتماعی در راستای اجرای سیاست های کلی  اصل ۴۴ قانون اساسی،  فروش ترجیمی و اقساطی حداکثر ۵ درصد سهام بنگاه های مشمول  واگذاری  به کارگران و بازنشستگان همان بنگاه است.
وی افزود: سهم سالهای ۷۰٫۷۵  از تعداد کل سهام ترجیمی  واگذار شده در طول ۵ سالی صفر ممیز ۵۰۸ درصد و سهم  سهام سالهای ۷۶ تا ۸۳ نیز برابر با ۲۴۸/۲  درصد و نیز سهم سال های ۸۴  تا ۹۱ نیز فعال ۲۴۴/۹۷ درصد است.
معاون فرهنگی واجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به مبلغ ریالی  سهام واگذار شده طی سالهای مذکور نیز خاطر نشان کرد: سهم سال های  مذکور نسبت به کل مبلغ ریالی سهام واگذار شده به کارگران در طول این مدت یعنی از سال ۷۰ الی ۷۵ به میزان ۰۳/۳  درصد در سال های ۷۶ الی ۸۳ ، ۰۷/۱۳ درصد و سهم ۸۴ تا ۹۱  نیز ۰۹/۸۳ درصد بوده است./ل


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.