فروش بلیت برای پرکردن صندلی های خالی

جام جم آنلاین: کمیته برگزاری مسابقات المپیک۲۰۱۲ لندن روز دوشنبه سه هزار بلیت اضافی را برای پرکردن بخشی از صندلی های خالی ورزشگاه های المپیک به فروش رساند.

به گزارش روز دوشنبه جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، این بلیت ها برای مسابقاتی که طی عصر امروز و امشب برگزار می شوند، به فروش رفته است که حدود یک سوم آن مربوط به مسابقات پرطرفدار ژیمناستیک می باشد.

پس از پخش تصاویر صندلی های خالی ورزشگاه ها در روز نخست مسابقات المپیک، انتقادات از برگزارکنندگان و برنامه ریزان این مسابقات بشدت افزایش یافت و آنها را مجبور کرد تا برای پر کردن صندلی های خالی فکری بکنند.

طی دیروز و امروز مقامات برگزاری مسابقات مجبور شدند هزاران نفر از نیروهای ارتش و معلمان و دانش آموزان را برای پرکردن برخی از صندلی های خالی به ورزشگاه ها بیاورند.

مقامات انگلیسی مدعی هستند که اکثر صندلی های خالی در ورزشگاه ها مربوط به سهمیه های اختصاص یافته به فدراسیون های بین المللی و شرکت های حامی مسابقات المپیک بوده است.

این مقامات روز گذشته از فدراسیون های بین المللی و حامیان مالی بازی ها خواستند تا هرچه سریعتر سهمیه هایی را که نتوانسته اند به افراد مورد نظر خود اختصاص دهند، برای فروش عمومی به مسوولان برگزاری مسابقات بازگردانند.

مقامات کمیته اجرایی بازی های المپیک ۲۰۱۲ لندن دیروز تاکید کردند که در مورد علت خالی ماندن هزاران صندلی در ورزشگاه های المپیک تحقیق می کنند و تدابیر لازم را برای رفع این مشکل می اندیشند.

این صندلی ها در حالی در نخستین روزهای برگزاری بازی های المپیک خالی ماندند که بسیاری از علاقه مندان قبل از شروع مسابقات موفق به خرید بلیت نشده بودند.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.