فروش نیم میلیاردی «برف روی کاج ها»

۲۸اردیبهشت،

به گزارش خبرنگار سینماپرس با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری و اکران فیلم های تازه به نظر می رسد تا انتهای خرداد ماه فیلم های حاضر روی پرده بمانند. البته اکران فیلم داریوش مهرجویی از این هفته آغاز خواهد شد.

 

بر همین اساس فیلم سینمایی «برف روی کاج ها» ساخته پیمان معادی با فروشی معادل ۵۰۰ میلیون تومان در چهار هفته اکران خود بیشترین میزان مخاطب را به خود اختصاص داده است. این فروش در حالی است که تعداد سالن های نمایش دهنده این فیلم به عدد ۱۵ رسیده است و احتمال دارد در هفته آینده این میزان نیز کاهش یابد.

 

فیلم سینمایی «تلفن همراه رئیس جمهور» در سه روز افتتاحیه خود نیز با فروش ۳۰ میلیون تومانی به روزهای آینده چشم دوخته است.

 

فیلم سینمایی «بازنشسته ها» با فروشی معادل ۹ میلیون تومان و «یکی برای همه» ساخته محمد آهنگرانی با فروشی معادل پنج و نیم میلیون تومان سه روز افتتاحیه خود را در گیشه پشت سر گذاشته اند.

 

فیلم سه بعدی «آقای الف» که در چند سینما به روی پرده رفته است با فروشی معادل ۱۳ میلیون تومان فروش نسبتا مناسبی را به دست آورده است.

 

فیلم سینمایی «ملکه» ساخته محمدعلی باشه آهنگر که هفته پایانی اکران خود را پشت سر می گذارد با فروشی معادل ۳۵ میلیون تومان قرار است از اکران خداحافظی کند.

 

به نظر می رسد با آغاز فصل امتحانات و نزدیک شدن به ایام تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری تاثیرات مستقیمی در میزان فروش فیلم ها را شاهد باشیم. 

 

انتهای پیام/ن.ف


سینماپرس
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.