فرکی:یک بازی درگیرانه به نمایش خواهیم گذاشت

۲۳فروردین۱۳،

دیدار تیم های فوتبال فولاد خوزستان و تراکتورسازی تبریز در هفته سی و دوم لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران، روز دوشنبه در این شهر برگزار خواهد شد.

حسین فرکی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تصمیم به انجام چنین شیوه ای به خاطر آن است که قصد داریم جایگاه خود را برای کسب سهمیه آسیایی حفظ کنیم.

وی اضافه کرد: در چند روز قبل، روی چنین شیوه ای کار کرده ایم به طوری که بازیکنان تیم فوتبال فولاد خوزستان با وظایف خود برای ارایه چنین تاکتیکی، توجیه و آماده می باشند.

فرکی اظهار داشت: با توجه به شناختی که از تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز داریم، لذا می دانیم چگونه نقاط قوت این تیم را خنثی و از ضعف های آن برای رسیدن به گل و کسب سه امتیاز استفاده کنیم.

وی افزود: به رغم شکست تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در دو بازی اخیر در جام قهرمانان آسیا، لذا بازیکنان این تیم دچار یک نوع خستگی و تزلزل روحی بوده و این فرصت خوبی است بازیکنان تیم فوتبال فولاد خوزستان بتوانند از چنین وضعیت تیم حریف استفاده کرده و سه امتیاز این مسابقه را از آن خود کنند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان، انگیزه و آمادگی بازیکنان این تیم را بالا اعلام کرد و گفت: آنان از شادابی خوبی برای این بازی برخوردارند، به طوری که پیروزی در این بازی را دور از دسترس خود نمی دانند.

وی اظهار داشت: به جز مهدی امیرآبادی که محروم است و نمی تواند بازی کند، دیگر بازیکنان این تیم، آماده برای دیدار با تیم سوم جدول یعنی تراکتورسازی تبریز می باشند.

تیم فوتبال فولاد خوزستان که در بازی رفت در شهر اهواز موفق شد تیم تراکتورسازی تبریز را با نتیجه ۳ بر ۲ شکست دهد، در حال حاضر با ۵۴ امتیاز در مکان چهارم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال است.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.