فرگوسن: بکام توانایی عجیبی داشت

۲۸اردیبهشت،

pays.jpg

سرمربی شیاطین سرخ به ستایش از دیوید بکام ستاره سابقش تیمش پرداخت. او اخراج مانچینی از هدایت فیروزه‌ای پوشان را اشتباه دانست.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دیوید بکام تنها چند روز پس از خداحافظی فرگوسن و پل اسکولز از جهان فوتبال اعلام کرد که او هم پایان فصل به فوتبالش پایان می‌دهد.

سرآلکس فرگوسن که برای اولین بار بکام در تیم او چهره شد به ستایش از شاگرد سابقش پرداخت و گفت: بکام یک بازیکن شاخص با توانایی بالا بود. پشتکار و به روز بودن او باور نکردنی بود،. او در چند تیم اروپایی خوب بازی کرد و این اصلا آسان نیست . بکام توانایی عجیبی داشت.

روبرتو مانچینی چند روز پیش پس از شکست در فینال جام حذفی از هدایت منچسترسیتی اخراج شد. فرگوسن به انتقاد از سران باشگاه منچسترسیتی پرداخت و اخراج مانچینی را اشتباه دانست.

فرگوسن که به عنوان بهترین مربی این فصل لیگ برتر انتخاب شد، گفت: اخراج مانچینی منطقی نبود. او موفق شد منچسترسیتی را قهرمان لیگ برتر انگلیس و جام حذفی کند. در این فصل هم نایب قهرمانی آنها در جام حذفی و لیگ برتر تضمین شده است. نمی‌دانم که سران منچسترسیتی دیگر چه می‌خواهند. آیا این موفقیت‌ها کافی نیست؟

او افزود: واقعا از خبر اخراج مانچینی غافلگیر شدم. البته با وجود مالکان امروزی نباید بسیار تعجب کرد با این حال من معتقدم که اخراج مانچینی اشتباه بود.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.