فعالیت های صنعتی، معدنی و خدماتی بایستی هوشمندانه و مطابق با استانداردها و ضوابط زیست محیطی انجام پذیرد

۱۶م اسفند ،

مدیر کل حفاظت محیط زیست قم گفت: فعالیت های صنعتی، معدنی و خدماتی بایستی هوشمندانه و مطابق با استانداردها و ضوابط زیست محیطی انجام پذیرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران از سازمان حفاظت محیط زیست ،،‌ محمودعلی رکنی با اشاره به گزارش یازده ماه عملکرد محیط زیست انسانی این اداره کل گفت: تعداد استعلام رسیده جهت صدور گواهی تاسیس و استقرار به دبیرخانه محیط زیست ۲۲۳ بوده است که با  ۲۱۲ استعلام موافقت و ۱۰  استعلام مخالفت و یک مورد هم در درست بررسی می باشد.
مدیر کل حفاظت محیط زیست استان قم  همچنین تعداد استعلام برای صدور گواهی بهره برداری  فعالیت و  ادامه فعالیت را نیز ۲۳۱ عنوان کرد و افزود از این تعداد ۲۱۹ استعلام جواب مثبت و ۱۴ استعلام نیز به سبب رعایت نکردن مسائل زیست محیطی جواب منفی گرفته اند.  
وی اظهار داشت: فعالیت های صنعتی، معدنی و خدماتی بایستی هوشمندانه و مطابق با استانداردها و ضوابط زیست محیطی انجام می پذیردکه بدین ترتیب  نه تنها چالش هایی را برای نسل کنونی ایجاد ننماید بلکه قابلیت ها و ظرفیت های حیاتی آن را برای نسل های آینده پایا و مانا گردد.
مدیر کل حفاظت محیط زیست استان قم  خاطر نشان کرد: محیط پیرامون ما انسان ها که نظر به دخل و تصرفات انسانی محیط زیست انسان ساخت قلمداد می شود گنجیه ای الهی است که ما عهده دار پاسداری و صیانت آن می باشیم که در هنگام و مواقع صدور گواهی های زیست محیطی  بایستی این مهم به طور جد منظور نظر قرار گیرد./ف

 


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.