فعالیت ۷ مرکز پژوهشی در مجتمع بیمارستانی شهیدصدوقی یزد

رئیس مجتمع بیمارستانی شهیدصدوقی یزد گفت: در این مرکز درمانی ۷ مرکز پژوهشی اعم از مرکز تحقیقاتی مدیریت بیمارستانی، مرکز تحقیقات گوش و حلق و بینی و غیره در حال فعالیت هستند.

به گزارش گروه علمی،‌ پزشکی باشگاه خبرنگاران به نقل از وب دا، دکتر محمدرضا میرجلیلی ضمن ارائه گزارش عملکردی از فعالیتهای این مرکز درمانی تصریح کرد: این مرکز درمانی در ۵ طبقه دارای ۵۵ هزار متر مربع وسعت می باشد که از نظر وسعت بزرگترین بیمارستان در منطقه جنوب شرق کشور شناخته شده است.

دکتر میرجلیلی ادامه داد: این مرکز درمانی بزرگترین بیمارستان جنوب شرق کشور است که روزانه بطور متوسط تعداد ۴۷۰ بیمار در حال بستری دارد و تا پایان سال آینده به ۷۰۰ تخت بستری می رسد.

رئیس مجتمع درمانی شهیدصدوقی یزد با اشاره به این که ضریب اشغال تخت های این مرکز بالای ۹۰ درصد است، خاطرنشان ساخت: روزانه ۸۰ تا ۹۰ عمل جراحی در این مرکز انجام می گیرد.

وی ادامه داد: از نظر پژوهشی نیز ۷ مرکز پژوهشی اعم از مرکز تحقیقاتی مدیریت بیمارستانی، مرکز تحقیقات گوش و حلق و بینی و غیره در این مجتمع درمانی در حال فعالیت هستند.

وی یادآورشد: هم اکنون تعداد ۱۲۰ عضو هیات علمی دانشگاه متبوع در این بیمارستان مشغول ارائه خدمات درمانی هستند که از این تعداد ۶۰ نفر از اعضای هیات علمی تمام وقت می باشند./ح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.