فـال روزانه ۹۱/۷/۲

فـال روزانه  /۰۷/۲

فال روزانه متولدین فروردین

امروز با مجموعه ای از تنش های عاطفی یا کاری روبرو خواهید بود.

پیش بینی روابط شما: ارزش های شخصی شما با ارزش های شخصی دیگر (شریک کاری، همکلاسی یا همسر) در تضاد خواهد بود. یکی از شما عملگرا و دیگری ایده آل گرا است. این تضاد اگر به درستی مدیریت شود در نهایت به نفع رابطه تان تمام خواهد شد.

پیش بینی شغل شما: بعضی افراد دراطراف شما متاسفانه صداقت کافی ندارند ولی روراستی و صداقت شما همیشه باعث پیروزیتان شده است پس همچنان این روال را ادامه بدهید شاهد نتایج بسیار خوب آن باشید.

فال روزانه متولدین اردبیهشت

امروز دوست دارید بعضی کارها را انجام دهید ولی بعضی اتفاقات کوچک ولی پیش بینی نشده تمرکزتان را بهم می ریزد.

پیش بینی روابط شما: رابطه شما با کسی به سردی گراییده است، اینکه در این رابطه چه باید کرد را کسی جز خود شما نمی داند. بعضی اوقات بعضی دوستی ها آنقدر ارزشمند نیستند که به خاطرشان از چیزهای دیگر بگذریم.

پیش بینی شغل شما: اگر در رسیدن به هدفی با مشکلات و موانعی غیرعادی یا بیش از اندازه روبرو هستید، شاید بهتر باشد از خیر آن بگذرید.

فال روزانه متولدین خرداد

موقعیت کاری یا تحصیلی خوبی در زندگیتان به وجود آمده ولی نتوانسته اید از آن به خوبی استفاده کنید. بعضی چیزها را آنقدر عقب انداخته اید که دیگر کار از کار گذشته است. هنوز برای جبران فرصت هست.

پیش بینی روابط شما: بعضی محدودیت ها از سر راه شما برداشته می شود بنابراین خواهید توانست با آزادی بیشتری طرف مقابل را بشناسید و با او وارد تعامل شوید.

پیش بینی شغل شما: دوباره از سر گرفتن کار و تلاش برای شما آسان نیست ولی به یاد داشته باشید تنها قسمت سخت کار، ابتدای آن است.

فال روزانه متولدین تیر

اگر در مقام ریاست قرار گرفته اید، از حق مسلم خود استفاده کنید و با بعضی بی نظمی ها و نافرمانی ها مبارزه کنید.

پیش بینی روابط شما: زندگی چه بخواهیم چه نخواهیم در حال تحول است و روابط انسانی هم به همین صورت تغییر می کند. طبیعی است اگر رابطه تان با کسی به خوبی گذشته نیست، یا دیگر مثل سابق از بودن با او لذت نمی برید.

پیش بینی شغل شما: ممکن است امروز دیگران به صحبت های شما گوش نکنند یا نخواهند گوش کنند. ایده هایتان را در فرصت دیگری مطرح کنید.

فال روزانه متولدین مرداد

آنچه به نظر ناخوشایند می آید در دراز مدت به سود شما خواهد بود. بنابراین از سختی ها گلایه نکنید و مراقب باشید بهانه ای به دست کسانی که پیشرفت شما را نمی خواهند ندهید.

پیش بینی روابط شما: قهقهه ها و خنده های بلند شما معروف هستند اما امروز در موقعیتی قرار می گیرید که واقعا دلیلی برای خنده از ته دل خواهید داشت. این خنده ها می توانند جبران لحظات سخت چند روز گذشته باشند.

پیش بینی شغل شما: کم کم اطرافیان شما نظراتتان را جدی تر می گیرند و تمایل بیشتری به به کار بستن آنها نشان می دهند.
فال روزانه متولدین شهریور

به جای اینکه ایده ها را در سر نگه دارید و فقط به آنها فکر کنید، راهی برای عملی کردنشان بیابید

پیش بینی روابط شما: اگرچه بسیاری از احساسات خود را در دل نگه می دارید ولیهمچنان نزد اطرافیان شخصیتی محبوب هستید. اکثر دوستان و آشنایان شما دوست دارند رابطه خود را با شما حفظ کنند.

پیش بینی شغل شما: به جای ناامید شدن یا از این شاخه به آن شاخه پریدن آنچه را آغاز کرده اید به پایان برسانید .

فال روزانه متولدین مهر

اسیر روزمرگی نشوید و بزرگ تر فکر کنید. اگر بعضی محدودیت های دست و پاگیر از سر راهتان برداشته شوند پیشرفت خواهید کرد

پیش بینی روابط شما: کسی هست که شدیدا دلتنگ شما است و در عین حال از دستتان ناراحت است. ممکن است طی یک یا دو هفته آینده شرایطی پیش بیاید که او را ملاقات کنید. بهتر است به سراغش بروید و از او دلجویی کنید.

پیش بینی شغل شما: ممکن است ایده ها خلاقانه کسی به نظر غیرعملی و بلندپروازانه بیایند، ولی کم کم به این نتیجه می رسید که این نظرات ارزش بررسی کردن را دارند.

فال روزانه متولدین آبان

بعضی ناملایمات و فشارها را تحمل کرده اید چون جزئی جدانشدنی از هدف مهم و بزرگ شما بوده اند. همچنان به این رویه ادامه بدهید چون موفقیت و کامیابی در انتظارتان است.

پیش بینی روابط شما: امروز ممکن است برای کسی که دوستش دارید نگران باشید ولی زندگی آنقدر کوتاه است که اصلا ارزش ناراحتی و نگرانی را ندارد. کمی عمیق تر به موضوع نگاه کنید. تنها از خدا کمک بخواهید.

پیش بینی شغل شما: ایده هایی که در چند روز اخیر مرتب در ذهنتان پرسه می زده اند به نتیجه رسیده و آماده ارائه شدن هستند. منتظر چه هستید؟
فال روزانه متولدین آذر

اخیرا در حال انجام کاری بوده اید که بر احساسات شما تاثیر گذاشته است. فراموش نکنید که رسیدن به ثبات عاطفی گذشته زمان می برد.

پیش بینی روابط شما: رابطه شما با کسی در حال بهبودی است. با این حال شما و او هنوز درگیر بعضی کدورت ها هستید. اگر واقعا می خواهید رابطه تان را با او حفظ کنید، باید بیشتر از اینها رعایت حالش را بکنید.

پیش بینی شغل شما: به جای تکیه بر همان روش های قدیمی، شیوه های جدید را بیازمایید. از زاویه ای جدید به مسائل نگاه کنید و به دنبال ایده های خلاقانه باشید.
فال روزانه متولدین دی

برای ورزش و فعالیت کمی تنبل هستید ولی هیچ گاه تاثیر مثبت ورزش را فراموش نکنید. علاوه بر فواید فیزیکی ورزش می تواند به رفع استرس شما نیز کمک کند.

پیش بینی روابط شما: کسی که دوستش دارید حساس و قدرنشناس است؟ شاید این طور باشد، ولی اگر به اعماق ذهن خود رجوع کنید خواهید دید که خود شما نیز نسبت به چیزی احساس عذاب وجدان می کنید. شاید گناه همه چیز به گردن او نباشد.

پیش بینی شغل شما: به جای اینکه همه مسئولیت ها را خودتان به عهده بگیرید به دیگران بفهمانید که به عنوان سایر اعضای گروه وظیفه ای دارند.

فال روزانه متولدین بهمن

ورزش و تمرین بهترین راه برای داشتن نشاط و رهایی از احساس رخوت وسستی است. خرج بزرگی در پیش دارید ولی خوشبختانه از عهده پرداخت آن بر خواهید آمد.

پیش بینی روابط شما: اگر زندگی عاطفی شما در حال تنزل است، از افراد مورداطمینان مشورت بخواهید. بودن با کسانی که شما را می خندانند در این برهه از زمان سودمند خواهد بود.

پیش بینی شغل شما: امروز حساس تر از همیشه خواهید بود و کوچکترین انتقادی شما را ناراحت یا آشفته خواهد کرد. بهتر است فشار کار خود را به طرزی منطقی تنظیم کنید . نیازی نیست خود را به دیگران اثبات کنید.

فال روزانه متولدین اسفند

نسبت به بعضی مسائل حساسیت بیش از اندازه نشان می دهید در حالی که این مسائل واقعاً بزرگ و بغرنج نیستند. این حساسیت شما اطرافیان و به خصوص اعضای خانواده را آزار می دهد.

پیش بینی روابط شما: کسانی هستند که شدیدا دلشان برایتان تنگ شده و برای دیدنتان لحظه شماری می کنند. متاسفانه در حال حاضر امکان دیدن آنها وجود ندارد اما دل آنها پیش شما است.

پیش بینی شغل شما: اگر شغل فعلی شما، شما را افسرده و پژمرده کرده است حتما به دنبال شغل دیگری باشید. زندگی کوتاه تر از آن است که با سختی و رنج سپری شود.


مجله اینترنتی برترین ها سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.