فقط از ۷ به ۸ بروید

 

 

مایکروسافت جزئیات کاملی را در مورد نحوه مهاجرت کاربران ویندوزهای قدیمی به ویندوز جدید ۸ منتشر کرده است.
به گزارش ایرانویج به نقل از آی تی نیوز، مایکروسافت تنها به کاربران ویندوز ۷ اجازه می دهد بدون دردسر به ویندوز ۸ مهاجرت کرده و از تمامی امکانات آن بهره مند شوند.
این شرکت هنوز تاریخ دقیق عرضه ویندوز ۸ را اعلام نکرده، اما تحلیلگران بر این باروند که نسخه نهایی ویندوز ۸ تا ماه اکتبر یعنی اوائل پاییز در دسترس علاقمندان خواهد بود.
مایکروسافت به تازگی نسخه Consumer Preview ویندوز ۸ را ارائه کرده که اولین نسخه بتای این سیستم عامل برای استفاده عموم کاربران محسوب می شود.
بنا بر اعلام مایکروسافت کاربران ویندوز ۷ می توانند به راحتی تمامی فایل های داده، اطلاعات حساب های کاربری و تنظیمات ویندوز را به ویندوز ۸ منتقل کنند. در مقابل کاربران ویندوزهای ویستا و ایکس پی اگر چه می توانند در صورت توجه به امکانات سخت افزاری مورد نیاز ویندوز ۸ به این سیستم عامل منتقل شوند، اما هر یک تنها بخشی از اطلاعات قبلی خود را حفظ می کنند.
به عنوان مثال کاربران ویندوز ویستا تنها فایل ها، تنظیمات ویندوز و اطلاعات حساب های کاربری را حفظ می کنند، اما برنامه های نصب شده آنها پاک می شود. در مورد ویندوزهای قدیمی تر هم تنها حساب های کاربری و فایل ها حفظ می شوند. علاوه بر این به روزرسانی از ویندوزهای ۳۲ بیتی به ۶۴ بیتی هم ممکن نیست و مستلزم نصب همه اطلاعات قبلی است.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.