فنایی: بعد از مشورت با مرادی استعفا دادم/ شده‌ایم کتک خور فیلم‌ فارسی!

۲۴ام بهمن ،

585.jpg

محمد فنایی که پس از انتشار یافتن خبر استعفایش، ضمن تکذیب این خبر به خبرنگار ایسنا گفت که ” نمی‌دانم چه کسی و با چه منظوری چنین خبری را منتشر کرده است؟! من اصلا استعفا ندادم! برای شخصیت من هم خوب نیست که یکبار استعفا بدهم یک بار هم برگردم. ” تنها پس از چند دقیقه در اقدامی عجیب استعفایش را تایید کرد!

فنایی پس از این تغییر موضع عجیب در گفت‌وگویی دوباره با خبرنگار ایسنا، گفت: راستش را بخواهید دیروز (دوشنبه) با مسعود مرادی صحبت می‌کردیم و به این جمع‌بندی رسیدیم که با شرایط فعلی که در کیمته داوران است، اگر استعفا بدهیم و دیگر به کمیته نرویم بهتر است. بعد از آن شنیدم که خبر استعفای ما انتشار یافته که چون اقدامی نکرده بودم این موضوع را تکذیب کردم. اما بلافاصله بعد از آن با مرادی صحبت کردم و گفتم همین الان با ایسنا صحبت کردم و خبر را تکذیب کردم اما نهایتا در پایان صحبت‌ها و توافق‌هایی که داشتیم به او گفتم اگر شما فکر می‌کنید با این وضع دیگر به کمیته داوران نرویم بهتر است، من هم می‌پذیرم. این شد که بار دیگر استعفا را تایید کردم!

این پیشکسوت داوری به خبرنگار ایسنا گفت: شرمنده‌ام که این اتفاق افتاد چون من در گفت‌وگوی قبلی عرض کردم که برای شخصیت من هم خوب نیست که یکبار استعفا بدهم یک بار هم برگردم!

وی که از وضعیت کمیته داوران ناراحت بود به مشکلات شان با فریدون اصفهانیان و کمیته داوران اشاره کرد و گفت: ظاهرا انگار کمیته داوران ما را دست‌انداخته است! نمی‌دانم چه بلایی است که سر داوری می‌آوردند! با خودمحوری که نمی‌شود کمیته داوران را اداره کرد. به طور مثال اگر قرار بر برگزاری کلاس‌های داوری و برنامه‌های اینچنینی است، باید یک بار با ما به عنوان اعضا مشورت بشود. اگر قرار است خودشان کارها را انجام دهند پس دیگر نیازی به این همه لشگرکشی نیست!

عضو مستعفی کمیته داوران که البته برخلاف مواضعی که ساعتی پیش داشت، این مرتبه هم شفاهی استعفا داده با بیان اینکه کمیته داوران خودش با هماهنگی دپارتمان داوری کارها را پیش می‌برد، به خبرنگار ایسنا گفت: آنها خودشان با همکاری هم کار می‌کنند و بعدا اگر تصمیم گرفته شود، انگار ما هم در آن سهیم هستیم. از چشم آنها ما شدیم کتک‌خور فیلم‌فارسی! ما به کمیته داوران آمدیم تا کمک کنیم، اما نمی‌گذارند. الان هم گفتیم دیگر به کمیته نمی‌رویم، بعدا اعلام کردند باید به صورت کتبی استعفا بدهید که ما هم گفتیم به فدراسیون می‌رویم و کتبا استعفا می‌دهیم!

فنایی به جلسه دیروز داوران با هادی آیت‌الهی نایب‌رییس اول فدراسیون و مهدی تاج رییس سازمان لیگ اشاره کرد و افزود: کمیته داوران خودش تصمیم گرفته جلسه‌ دربارهٔ داوری بگذارد و آیت‌اللهی و تاج هم در آنجا برای داوران صحبت کردند که باید داوری‌ها بهتر شود و مسایلی از این دست اما ما اصلا به این جلسه دعوت نشدیم. چطور است که ما در جلسه نیستیم؟ ما که اینجا چماق یا هویج نیستیم! بالاخره ما این تصمیم را گرفتیم و من هم بار دیگر از شما عذرخواهی می‌کنم.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.