فوتبال ملی بارفتن به جام‌جهانی ازرکوددرخواهدآمد

۱۹ام بهمن ،

مجید نامجومطلق در گفت‌وگو با ایسنا، دربارهٔ بازی دیروز تیم ملی ایران برابر لبنان گفت: “بازی خوبی بود و همان طور که انتظار می‌رفت، بازی خوبی را از تیم ملی شاهد بودیم. لبنان هم با توجه به بازی خوب تیم ما توان ایستادگی نداشت.”

او در پاسخ به سوالی دربارهٔ تاثیر حضور بازیکنانی مثل قوچان‌نژاد و دژآگه و جباری در بازی عصر چهارشنبه گفت: “آنها بازیکنانی می باشند که در روند تیم موثرند. تیم ملی ما همیشه از نبود یک “پلی‌میکر” رنج می‌برد که با حضور جباری این مشکل تا حد زیادی حل شده است. می‌توان از دژآگه اسم برد؛ بازیکنی که به نظر من برترین بازیکن بازی دیروز بود و توانست به خوبی خودش را با تیم ملی هماهنگ کند و حضور بسیار موثری در تیم ملی دارد.”

او افزود: “دیدن مهاجمی مثل قوچان‌نژاد که به خوبی حفظ توپ می‌کند، من را به آینده امیدوار می‌کند. نباید از بازی خوب تیموریان غافل شویم که در برابر ازبکستان حاضر نبود و عدم حضورش به شدت به چشم می‌آمد. در بازی دیروز برابر لبنان تیموریان با دوندگی بالا در حرکت‌های روبه‌جلوی نکونام و جباری بسیار تاثیر گذاشت و شاید بازی او با توجه به پستش چندان به چشم نیاید ولی بازی بسیار موثری را از او شاهد بودیم.”

نامجومطلق در ادامه با رد غافلگیری از به دست آمدن این نتیجه گفت: “این بازی قابل پیش‌بینی بود و ما در یک اتفاق فوتبالی برابر لبنان مغلوب شدیم. شرایط تیم و بازیکنان ما قابل قیاس با لبنان نیست و همین انتظار را از تیم ملی داشتم.”

این پیشکسوت فوتبال در پاسخ به دلیل جدایی هادی عقیلی و سیدمهدی رحمتی از تیم ملی هم گفت: “بحث این دو متفاوت است. مهدی رحمتی مشکلاتی را حس کرده و تصمیمی را قبل از اعلام فهرست تیم ملی گرفته است ولی عقیلی بعد از اطلاع از عدم حضورش در نفرات ثابت برابر لبنان اردوی تیم ملی را ترک کرده است. تیم ملی آمال هر کسی است. علی دایی آن‌قدر انگیزه و علاقه برای حضور تیم ملی داشت که حتی برای بازی‌های کم اهمیت هم از باشگاهش جدا می‌شد و به تیم ملی می‌آمد ولی هضم اتفاقی که برای عقیلی افتاده، برایم دشوار است. این به‌هیچ‌وجه قابل قبول و دفاع نیست که یک بازیکن حرفه‌ای روحیه‌ای حرفه‌ای نداشته باشد.”

بازیکن‌ سال‌های پیش استقلال تهران در پایان گفت: “امیدوارم این روند تیم ملی ادامه داشته باشد و به جام‌جهانی صعود کنیم؛ چرا که فوتبال ایران دچار رکوردی شده است که با صعود به جام‌جهانی از این رکورد چندین ساله درخواهیم آمد. باید توجه داشته باشیم که تیم‌های رقیب‌مان مثل ژاپن و کره در آسیا روند رو‌به‌رشدی دارند و باید هر چه سریع‌تر عقب‌ماندگی‌مان را نسبت به آنها جبران کنیم.”


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.