فوتسال برتر؛ پیروزی گیتی پسند درثانیه های پایانی

  در هفته دوم مسابقات فوتسال دسته برتر باشگاه های کشور از ساعت ۲۲:۳۰ شب گذشته تیم فوتسال گیتی پسند۶ بر ۵ مهمانش فرش آرای مشهد را شکست داد.

در ابتدای این دیدار که زا ساعت ۲۲:۳۰ در ساله پیروزی اصفهان آغاز شد تیم مهمان با چهار گلی که مجید لطیفی(۲بار)، امیر رئیسی و علی عبداللهی در۱۵ دقیقه اول نیمه نخست به ثمر رساندند از میزبان صاحب نام خود پیش افتاد.

اما در ادامه و تا پایان نیمه اول گیتی پسند احمد اسماعیل پور و سعید تقی زاده برای گیتی پسند۲ گل به ثمر رساندندتا نیمه اول با نتیجه ۴ بر ۲ به پایان برسد.

در نیمه دوم گیتی پسند به خودش آمد و از ابتدا بازی را بهتر از حریف آغاز کرد و با سه گلی که در پنج دقیقه ابتدایی این نیمه توسط حسین طیبی(۲گل) و سجاد بندی سعدی به ثمر رساند از حریف خود پیش افتاد.

اما این پایان کار نبود و در حالی که نتیجه بازی ۵ بر۴ به سود گیتی پسند تا ۴ دقیقه به پایان بازی پابرجا بود با اعلام ضربه پنالتی نقطه دوم به سود فرش آرا به دلیل ۵ خطا شدن گیتی پسند، قدرت بهادری، بازیکن سابق فیروز صفه گل پنجم و تساوی فرش آرا مشهد رابه ثمر رساند.

پس از گل، گیتی پسند که نمی‌خواست ۲امتیاز خانگی را از دست دهد سراپا حمله شد و بالاخره در ۲۵ ثانیه مانده به پایان بازی با شوت محکم افشین کاظمی که به زیر تیرک افقی دروازه برخورد کرد و به داخل دروازه رفت به گل ششم و برتری خود رسید.

به این ترتیب گیتی پسند با این پیروزی۶ امتیاز شد و فرش آرای مشهد هم سه امتیازی باقی ماند.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.