فوت وزنه بردار ملی پوش در یک تصادف

۲۹فروردین۱۳،

تصادف مرگبار امروز در یکی از محورهای روستایی لرستان دو کشته داشت که گفته می گردد یکی از کشته ها جهانگیر ملک احمدی وزنه بردار ملی پوش لرستانی است.

تصادف مرگبار امروز در یکی از محورهای روستایی لرستان دو کشته داشت که گفته می گردد یکی از کشته ها جهانگیر ملک احمدی وزنه بردار ملی پوش لرستانی است. 

در اتفاق ای که ظهر امروز چهارشنبه در محور خرم آباد به سیپددشت رخ داد بر اثر واژگونی خودرو پژو دو نفر جان باختند که پیگیری خبرنگار ما از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان نشان می دهد یکی از دو کشته این سانحه جهانگیر ملک احمدی ملی پوش وزنه برداری کشورمان بوده است. 

حامد رجایی در این رابطه  گفت: در جریان این اتفاق از سه سرنشین خودرو پژو دو نفر جان خود را از دست دادند و یک نفر دیگر از مجروحان در بیمارستان بستری است. 

وی با اشاره به اینکه جهانگیر ملک احمدی یکی از امیدهای وزنه برداری لرستان محسوب می شد، عنوان کرد: سابقه حضور در تیم ملی جوانان و نوجوانان و کسب عناوین مختلف از افتخارات این ورزشکار لرستانی بوده است. 

مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان لرستان با بیان اینکه جهانگیر ملک احمدی از مدعیان این رشته در سنگین وزن بوده، این ضایعه را به جامعه ورزش لرستان تسلیت گفت. 

رجایی عنوان کرد: پیکر این ورزشکار لرستانی فردا پنج شنبه ساعت ۹ صبح با حضور اهالی جامعه ورزش استان تشییع خواهد شد. 

علیرضا معتمدی مربی این ورزشکار لرستانی نیز به خبرنگار ما گفت: جهانگیر ملک احمدی متولد سال ۱۳۶۹ بوده و از ورزشکاران پرافتخار لرستانی محسوب می شد. 

وی ادامه داد: وی عنوان قهرمانی آسیا در مسابقات ازبکستان را در پرونده ورزشی خود داشت. 

معتمدی بیان داشت: در جریان اتفاق امروز جهانگیر ملک احمدی و برادر بزرگشان حبیب ملک احمدی جان خود را از دست دادند و حمید نیک روش دیگر وزنه بردار لرستانی آسیب دیده در این تصادف در بیمارستان بستری است. 

وی با بیان اینکه مرحوم جهانیگر ملک احمدی در وزن ۱۰۵ کیلوگرم فعالیت ورزشی داشت، یادآور شد: این ورزشکار جوان لرستانی چهار سال در تیم ملی جوانان و نوجوانان ایران عضویت داشته است. 

خبرگزاری مهر

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.