فولاد خوزستان دست پر به بورس کالای ایران آمد

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

شرکت فولاد خوزستان بیش از ۱۵۲ هزار تن انواع محصول فولادی را روی تابلوی عرضه بورس کالای ایران می برد. ضمن آن که در این روز، تالار صادراتی شاهد عرضه حدود ۶۹ هزار تن انواع قیر است و ۵۲ گرید مواد پلیمری در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی عرضه می گردد.

به گزارش ممتاز به نقل از خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران،روز سه شنبه ۱۵ مردادماه، شرکت فولاد خوزستان با ۱۰۵ هزار و ۶۰۰ تن شمش بلوم (۱۵۰*۱۵۰)۵sp به صورت سلف و به قیمت پایه ۱۶ هزار و ۶۹۳ ریال در تالار محصولات صنعتی و معدنی حاضر می گردد.

این شرکت همچنین، ۴۶ هزار و ۸۵۰ تن تختال C را به قیمت پایه ۱۵ هزار و ۶۷۵ ریال و به صورت سلف روی تابلوی عرضه می برد.

شایان ذکر است، تالار مذکور شاهد عرضه ۱۰۰ تن مس مفتول گروه صنایع کابلسازی افق البرز و ۱۱۰ تن سولفور مولیبدن شرکت صنایع ملی مس ایران است.

این گزارش ممتاز به نقل از همچنین حاکی است، در این روز و در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، در صورت تقاضا، ۱۶۸ هزار و ۵۸۵ تن انواع مواد پلیمری و قیر عرضه می گردد.

در این روز ۵۲ گرید مواد پلیمری راهی تالار معاملات می گردد. مجتمع های پتروشیمی تندگویان، لاله، شازند، امیرکبیر، بندرامام، جم، مهر و شرکت پلیمر کرمانشاه انواع پلی اتیلن ترفتالات، سبک و سنگین را روی تابلوی عرضه می برند و مجتمع های پتروشیمی رجال، پلی نار، شازند و جم عمده ترین عرضه کنندگان پلی پروپیلن نساجی، شیمیایی و فیلم در این روز می باشند.

شایان ذکر است، PVC در این روز از سوی مجتمع های پتروشیمی اروند، آبادان، بندرامام و غدیر روی تابلوی عرضه می رود. علاوه بر این، مجتمع پتروشیمی خوزستان تنها عرضه کننده اپوکسی رزین و مجتمع پتروشیمی بندرامام تنها عرضه کننده SBR در این روز است.

اما در گروه قیر، شعب مختلف شرکت نفت پاسارگاد ۲۱ هزار و ۱۲۱ تن انواع قیر را راهی تالار معاملات می کنند. شرکت نفت جی با ۱۸ هزار تن انواع قیر و شرکت آذربام عایق کار با ۵۰۰ تن قیر ۸۵۱۰۰ عرضه را در تالار محصولات صنعتی و معدنی تجربه می کنند.

در این روز و در تالار صادراتی، حدود ۶۹ هزار تن انواع قیر عرضه می گردد. شرکت نفت جی، در صورت تقاضا، ۴۰ هزار تن قیر ۶۰۷۰ و ۲۰ هزار تن قیر ۸۵۱۰۰ را به قیمت پایه ۵۶۵ دلار در هر تن برای صادرات به بازارهای جهانی عرضه می کند.

این شرکت همچنین، ۳ هزار تن قیر MC250 را به قیمت پایه ۸۳۰ دلار در هر تن روی تابلوی عرضه می برد. علاوه بر این، ۲ هزار تن قیر ۶۰۷۰ شرکت قیران پخش ستاره ایرانیان، یکهزار تن قیر ۶۰۷۰ شرکت توسعه کروس انرژی، ۱۵۰۰ تن قیر ۶۰۷۰ شرکت نگین فخر آذربایجان، ۱۲۰۰ تن قیر ۶۰۷۰ شرکت آذربام عایق کار و ۱۷۰ تن قیر ۶۰۷۰ بام گستر زرین شرق برای دادوستد راهی تالار معاملات صادراتی می شوند.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.