رکورد ارزش معاملات روزانه در بورس کالای ایران شکسته شد

۲۷م دیماه ،

امروز چهارشنبه ۲۷ دی ماه ، در پی معامله بیش از ۲۶۵ هزار تن انواع محصولات کشاورزی، صنعتی و پتروشیمی با ارزشی افزون بر ۴۰۰۰ میلیارد ریال ، رکورد ارزش معاملات روزانه در بورس کالای ایران شکسته شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این روز در تالار فرآورده‌های نفت و پتروشیمی بالغ بر ۱۳۱ هزار تن انواع قیر شرکت های نفت جی و نفت پاسارگاد به ارزش بیش از یکهزار و ۱۲۵ میلیارد ریال توسط مشتریان خریداری شد.

این در حالی است که در تالار محصولات صنعتی و معدنی و در گروه فولاد نیز با استقبال معامله گران، بیش از ۱۰۱ هزار تن انواع محصولات فولادی غول های فولاد ساز کشور با ارزشی افزون بر یکهزار و ۷۱۶ میلیارد ریال داد و ستد شد. در این گروه بالغ بر حدود ۴۰ هزار تن سبد میلگرد شرکت فولاد خراسان، ۳۰ هزار تن شمش بلوم شرکت فولاد خوزستان، ۱۸ هزار و ۹۸۰ تن انواع تیرآهن و میلگرد شرکت ذوب آهن اصفهان و ۱۲ هزار و ۸۲۰ تن انواع تیر آهن و میلگرد شرکت های فولاد آذربایجان، فولاد کویر و جهان فولاد غرب مورد معامله قرار گرفت.

شایان ذکر است در این روز همچنین ۷ هزار تن وکیوم باتوم، ۲ هزار تن لوب کات، ۴۳۰۰ تن کک ، بیش از ۷ هزار تن مواد شیمیایی، بیش از ۸ هزار تن مواد پلیمری، ۲۳۴۶ تن انواع حلال، ۵۷۶ تن اسلاگ واکس، ۱۲۰ تن انواع گاز و ۳۲۰ تن گوگرد کلوخه توسط کارگزاران به فروش رفت.

همچنین در تالار محصولات کشاورزی ۲۰۵ تن گندم دامی کرمانشاه به قیمت ۵۶۲۰ ریال و به ارزش بیش از یک میلیارد ریال مورد داد و ستد واقع شد.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.