فیلم های آخر هفته تلویزیون

جام جم آنلاین: شبکه‌های مختلف سیما برای تعطیلات آخر هفته بینندگان فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی متنوعی را تدارک دیدند.

در بین فهرست آثار اعلام شده از سوی روابط عمومی سیما اسامی فیلم‌هایی چون برنده جام، فرزند چهارم، بچه‌های راه‌آهن، مافیای پیتزا، گورو، تیک تاک، بعد از آبشار و ذهن زیبا به چشم می‌خورد.

فیلم‌های نامبرده پنجشنبه و جمعه ازشبکه ‌های یک، دو، سه، چهار، تهران، شما، نمایش و آموزش پخش می‌شود.

شبکه یک

برنده جام ـ پنجشنبه ـ ساعت ۲۲

فرزند چهارم ـ جمعه ـ ساعت ۱۶

هشت میلیمتری ـ جمعه ـ ساعت ۲۴

فیلم سینمایی برنده جام به کارگردانی ایمون وینسر، پنجشنبه ساعت ۲۲ از شبکه یک سیما پخش می‌‌شود.

درخلاصه داستان فیلم آمده: دیمون و جیسون دو برادر سوارکارهستند که در مسابقات لیگ ملبورن به مقام قهرمانی رسیده‌اند. پدر آنها که سوار کاربسیارماهری بوده، بر اثر سانحه در مسابقات سوارکاری جان خود را از دست داده است. این فیلم با بازی برایان مارتین و استفان کارز، سال ۲۰۱۱ درکشور استرالیا ساخته شده است.

فرزند چهارم به کارگردانی شبنم عرفی‌نژاد، جمعه ساعت ۱۶ از شبکه یک سیما روی آنتن می‌رود.

پرویز پورحسینی، صالح میرزاآقایی، احمد یارعلی، انوش فاطمی، فرهاد مهدوی، سمیرا ذکایی و مریم آهنگ از جمله بازیگران این فیلم هستند.

هشت میلیمتری به کارگردانی استوا اسپیل بری، جمعه ساعت ۲۴ از شبکه یک سیما بازپخش می‌‌شـود.

شبکه ۲

بچه‌های راه‌آهن ـ پنجشنبه ـ ساعت ۳۰/۱۴

من همینم ـ جمعه ـ ساعت ۳۰/۱۷

حکایت آن مرد خوشبخت ـ  جمعه ـ ساعت ۲۳

شبکه ۲ فیلم سینمایی «بچه‌های راه‌آهن» به کارگردانی محمد مهدوی و تهیه‌کنندگی مهدی کریمی را برای پخش در روز پنجشنبه ساعت ۳۰/۱۴ در نظر گرفته است.

فیلم سینمایی «من همینم» جمعه ساعت ۳۰/۱۷ ازشبکه ۲ سیما روی آنتن ‌می‌رود.

اد هریس، چیس الیسون و مولی پارکر در فیلم سینمایی «من همینم» به کارگردانی میشل پاونه و تهیه‌کنندگی دنیس چامیان و میشل پاونه، محصول سال ۲۰۱۱ کشور آمریکا به ایفای نقش پرداخته‌اند. 

جمعه ساعت ۲۳ فیلم سینمایی «حکایت آن مرد خوشبخت» از شبکه ۲ سیما پخش می‌شود.

محمود جعفری، فتحعلی اویسی، پرویز پرستویی، کتایون ریاحی وزنده یاد نیکو خردمند در این فیلم نقش‌آفرینی کرده‌اند.

این فیلم به کارگردانی رضا حیدرنژاد و تهیه‌کنندگی عزت‌اله جامعی‌ندوشن و علی کفاش‌عراقی در سال ۱۳۶۹ ساخته شده است.

شبکه ۳

دو نخاله راننده ـ پنجشنبه ـ ساعت ۳۰/۱۱

سربازرس مونتا لبانوـ پنجشنبه ـ ساعت ۱۷

جنگجویان آسمان ـ پنجشنبه ـ ساعت ۱۹

کنکوردـ پنجشنبه ـ ساعت ۳۰/۲۳

مافیای پیتزا ـ جمعه ـ ساعت ۲۰/۱۱

گوروـ جمعهـ ساعت ۳۰/۱۴

فیلم سینمایی «دو نخاله راننده» به کارگردانی اوسوالدو سیویرانی، محصول ۱۹۷۱ ایتالیا و با بازی فرانکو فرانچی و چیچو اینگراسیا، پنجشنبه  ساعت ۳۰/۱۱ از شبکه ۳ سیما بازپخش می‌شود.

علاقه‌مندان به فیلم سینمایی «سربازرس مونتا لبانو» به کارگردانی آلبرتوسیرونی، محصول سال ۱۹۹۹ـ ۲۰۱۱ کشور ایتالیا، می‌توانند این اثر را پنجشنبه  ساعت ۱۷ از شبکه ۳ سیما شاهد باشند.

 لوکا زینگاریتی و پی پی نو مازوتا در فیلم سینمایی «سربازرس مونتا لبانو» به تهیه کنندگی نورا باربی آری به ایفای نقش پرداخته‌اند. 

«جنگجویان آسمان» محصول سال ۲۰۰۵ کشورهای انگلیس و فرانسه، پنجشنبه  ساعت ۱۹ از شبکه ۳ سیما پخش می‌شود.

فیلم سینمایی «جنگجویان آسمان» داستان دو خلبان شکاری به نام آنتوان مارچلی و سباستین ولوا است. در بازار هواپیما، بین آمریکایی‌ها و تولیدات هواپیمایی فرانسه رقابت شدیدی است. هواپیمای فرانسه میراژ ۲۰۰۰ است که برای اثبات قدرت واقعی آن باید با ۱۶F آمریکایی در مسیری۶۶۰۰ کیلومتری رقابت کند.

فیلم سینمایی «کنکورد» به کارگردانی دیوید لوول ریچ، پنجشنبه ساعت ۲۳:۳۰ در جدول پخش شبکه ۳ سیما قرار گرفته است.

آلن دلون و سوزان بلک لی در فیلم سینمایی «کنکورد» محصول ۱۹۷۹ آمریکا، به عنوان بازیگران اصلی ایفای نقش کرده‌اند.

فیلم سینمایی «مافیای پیتزا» جمعه ۱۹خرداد ماه ساعت ۲۰/۱۱ از شبکه ۳ سیما بازپخش می‌شود.

فیلم سینمایی «گورو» به کارگردانی مانی راتنام، جمعه ساعت ۳۰/۱۴ روی آنتن شبکه ۳ سیما می‌رود.

دراین فیلم می‌بینیم: «گورو» جوان به امید به دست آوردن پول به ترکیه می‌رود. پس از ۷ سال به هند بازمی‌گردد و با پولی که بدست آورده، تصمیم می‌گیرد وارد کار تجارت شود، اما چون سرمایه‌اش کافی نیست با دختر یکی از همشهریانش ازدواج می‌کند و با پول جهیزیه همسرش وارد تجارت نخ می‌شود.

فیلم سینمایی «گورو» با بازی میتون چاکرابورتی و آبیشک باچان، محصول سال ۲۰۰۷ در هند ساخته شده است.

شبکه ۴

انگشترـ پنجشنبه ـ ساعت ۳۰/۱۵

قتل عمد- جمعه- ساعت ۳۰/۲۰

فیلم تلویزیونی «انگشتر» به کارگردانی سیدجمال سیدحاتمی و تهیه‌کنندگی کامران مجیدی و با بازی امیرجلیلی، عیسی یونسی، بهرام ابراهیمی و سودابه بیضایی، پنجشنبه  ساعت ۳۰/۱۵ از شبکه ۴ سیما بازپخش می‌شود.

جمعه ساعت ۳۰/۲۰ فیلم سینمایی «قتل عمد» در قالب برنامه « سینما ۴» از شبکه ۴ سیما روی آنتن می‌رود.

در خلاصه داستان فیلم آمده: در سال ۱۹۳۵ هنری یانگ، جوان ۱۶ ساله و یتیم به جرم دزدیدن ۵ دلار ازیک دفتر پست محلی برای سیر کردن شکم خود و خواهرش محکوم به گذراندن ۳ سال حبس در زندان هولناک آلکاتراز می‌شود و تا سال ۱۹۳۸ به بدترین نحو ممکن از سوی زندانیان بی‌رحم مورد ضرب و شتم قرارمی‌گیرد. در نخستین روز بازگشت از زندان انفرادی با زندانی دیگری که باعث گرفتاری‌اش شده بود روبه‌رو می‌شود و وارد ماجرایی تازه می‌شود.

گری اولدمن، کوین بیکن و کریستیان اسلیتر در فیلم سینمایی «قتل عمد» به کارگردانی مارک روکو، محصول سال ۱۹۹۵ کشورهای آمریکا و فرانسه بازی کرده‌اند.

شبکه تهران

تیک تاک- پنجشنبه – ساعت ۳۰/۱۳

بعد از آبشار- جمعه- ساعت ۴۰ دقیقه بامداد

سارق- جمعه- ساعت ۳۰/۱۳

فیلم سینمایی «تیک تاک» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی محمدعلی طالبی  و با بازی شیرین بینا، نگین صدق‌گویا، سعیدقرایی و عباس صادقی‌نژاد، پنجشنبه  ساعت ۳۰/۱۳ در قالب برنامه «تماشاخانه» از شبکه تهران روی آنتن می‌رود. 

فیلم سینمایی «بعد از آبشار» ۴۰ دقیقه بامداد روز جمعه ۱۹خرداد ماه از شبکه تهران بازپخش می‌شود.

شبکه تهران فیلم سینمایی «سارق» به کارگردانی بنجامین هیسینبرگ، را جمعه ساعت ۳۰/۱۳ پخش می‌کند.

اندروز لاست، فرانسیسکا وسز، فلورین واتروبا و جوهان بدنار در فیلم سینمایی «سارق» محصول سال ۲۰۱۰ کشورهای آلمان و اتریش به ایفای نقش پرداخته‌اند.

شبکه شما

شعله در باد- پنجشنبه – ساعت ۳۰/۲۳

زنجیرهایی که پاره می‌شوند- جمعه- ساعت ۳۰/۱۳

فیلم تلویزیونی «شعله در باد» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی فرهاد مهرانفر، از تولیدات صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد، پنجشنبه ۱۸خرداد ماه ساعت ۳۰/۲۳ از شبکه شما پخش می‌شود.

فیلم تلویزیونی «زنجیرهایی که پاره می‌شوند» به کارگردانی داریوش جهانگیری و تهیه‌کنندگی فرشادشکیبی و پروین خدرویسی، جمعه ۱۹خرداد ماه ساعت ۳۰/۱۳ در جدول پخش شبکه شما قرار گرفته است.

علی اوسیوند، یوسف مرادیان، رزیتا عجم و جلیل بشتام درفیلم تلویزیونی «زنجیرهایی که پاره می‌شوند» به عنوان بازیگران اصلی حضور دارند.

شبکه نمایش

خبرسازان- پنجشنبه – ساعت ۱۹

جان کیو- جمعه- ساعت ۱۹

علاقه‌مندان به فیلم‌های حادثه‌ای می‌توانند فیلم «خبرسازان» به کارگردانی اندرز بنکه را پنجشنبه  ساعت ۱۹ از شبکه نمایش تماشا کنند.

این فیلم پلیس وسیستم امنیتی روسیه را به چالش می‌کشد. پس از این‌که پلیس‌ها  یک گروه تبهکار را دنبال می‌کنند، آنها  به ساختمانی مسکونی وارد می‌شوند و ساکنین  را گروگان می‌گیرند و…

فیلم‌های سینمایی و انیمیشن «مسافرت»، «برناردوبیانکا در نجات پتی»، «زندگی، دروغ، فوتبال»، «نابودگر۲»  و «جدال تبهکاران » پنجشنبه  ساعت ۱۵/۱۳، ۱۵،۱۷، ۲۱  و ۲۳ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

فیلم سینمایی «جان کیو» به کارگردانی نیک کازاوتس وبا بازی دنزل واشنگتن و رابرت دووال، جمعه ساعت ۱۹ از شبکه نمایش سیما پخش می‌شود.

همچنین فیلم‌های سینمایی و انیمیشن «نامه به ناشر محترم»، «استوارت کوچولو۱»، «دائی هانتس»، «فرار به سوی پیروزی» و «قتل عادلانه» جمعه ساعت  ۱۵/۱۳،   ۱۵،۱۷ ، ۲۱  و ۲۳ از شبکه نمایش روانه آنتن می‌شود.

شبکه آموزش

ذهن زیبا- جمعه- ساعت۱۴

فیلم سینمایی «ذهن زیبا» جمعه ۱۹ خرداد ساعت ۱۴ از شبکه آموزش پخش خواهد شد.

در این فیلم با بازی راسل کرو، ادهریس، کریستوفر بلامرو جنیفرکانلی می‌بینیم:  جان نش  نابغه ریاضی جوانی است که درسال ۱۹۴۷ در دانشگاه پرینستون تحصیل می‌کند. او تئوری‌های نوآورانه خویش را در این دوران عرضه می‌کند و باعث انقلابی در علوم ریاضی و اقتصاد می‌گردد. «ذهن زیبا» به کارگردانی ران هاوارد و تهیه‌کنندگی ران هاوارد و بریسان گریزر محصول آمریکا در سال۲۰۰۱ ساخته شده است.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.