فکری: بیات خیال‌بافی کرده است

۲۳ام بهمن ،

محمود فکری در مورد حواشی که بعد از شکست صبا مقابل الشباب در مرحله حذفی لیگ قهرمانان به وجود آمده است، عنوان کرد: ما پس از این مسابقه روز قبل و امروز را به بازیکنان استراحت دادیم و از فردا تمرینات‌مان را آغاز می‌کنیم. به هر حال بعد از هر باخت مسائلی به وجود می‌آید باید هر چه زودتر این اتفاقات را کنترل و خودمان را برای بازی‌های بعدی آماده کنیم.

به نقل از فارس ، وی با تاکید بر اینکه در این مسابقه دچار بدشانسی شدند،افزود: کارشناسان بازی را دیدند و همه به نوعی از عملکرد ما راضی بودند. متاسفانه در این دیدار بدشانسی گریبانگیر ما شد. حتی سرمربی الشباب در مصاحبه خود اعلام کرد که مربی خوش شانسی هستم و سبک بازی ما را به برزیلی‌ها شباهت داد. به هر حال از قدیم گفته‌اند در همیشه روی پاشنه نمی چرخد و ما در این دیدار بد آوردیم.

فکری در مورد صحبت‌هایی که محسن بیات علیه‌ وی گفته، عنوان کرد: مصاحبه او را خواندم. عده‌ای از بازیکنان چون به آن ها بازی نمی رسد می خواهند ضعف فنی خود را به این نحو پوشش دهند. چرا بازیکنان فیکس چنین صحبت‌هایی را مطرح نمی‌کنند؟ بیات اگر چنین موضوعی را می گوید هدف دارد. عده‌ای از بازیکنان خودشان را با عملکرد خوب، پاس و شوت‌هایی که می‌زنند مطرح می‌کنند و او می‌خواهد خودش را با این قبیل مصاحبه ها مطرح کند.

فکری در مورد اینکه آیا این بازیکن در تمرینات حاضر خواهد شد و یا اینکه در اختیار باشگاه قرار گفته، اظهار داشت: تصمیم در این ارتباط بر عهده آقای مرفاوی است و من دخالتی نمی کنم. برای من مهم نیست او باشد یا نباشد و یا اینکه اخراج شود یا بماند. این بازیکن در دوره‌های مختلف با مربیانش دچار مشکل شده است. از آقای کربکندی بگیرید و تا زمان آقای دایی که او یک ماه دور زمین می‌دوید و دچار اختلاف شده بود، همواره با مربیانش مشکل داشته است.

مربی صبای قم در مورد اینکه بیات اعلام کرده تعویض‌ها را او انجام می‌دهد، گفت: تمام صحبت‌های این بازیکن خیالبافی و بر اساس ساخته‌های ذهن خیالبافش بوده است. تصمیم گیرنده در تیم ما مرفاوی است. به عنوان مربی هنگام چیدمان و تعویض‌ها پیشنهاداتم را می‌دهم و اگر درست باشد او این موضوع را می‌پذیرد و نظر خود را اعمال می‌کند. همه شخصیت‌ آقای مرفاوی را می‌شناسند. می‌دانند ایشان مربی خوب و فنی می باشند و اهل خط گرفتن نیست. مرفاوی اگر مشاوره درست باشد قبول می‌کند.

وی در مورد دیدار هفته آینده صبای قم مقابل نفت تهران خاطرنشان کرد: نفت از تیم‌های خوب لیگ فوتبالمان است و هم اکنون در جدول شرایط بهتری دارند و سعی می‌کنیم فوتبال خوبی ارائه دهیم تا با کسب نتیجه مناسب از این شرایط خارج شویم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.