فیس لیفت مزدا ۵ برای ۲۰۲۴

۰۱م اسفند ،

با معرفی فیس لیفت تازه مزدا ۵ حالا نسل سوم این خودرو با تغییرات بسیار اندک برای عرضه به عنوان مدل ۲۰۲۴ آماده شده . . .

2013 Mazda5

۲۰۲۴ Mazda5

اما ببینیم چه تغییراتی صورت گرفته؛ اول از همه مزدا سه رنگ تازه را برای مشتریان در نظرگرفته که عبارتند از: Zeal Red (که تقریبا همان قرمز ماتیکی است)، Jet Black و Meteor Grey یا خاکستری تیره که تصاویرش را ملاحظه می کنید. دومین تغییر استفاده از آینه های تاشوی برقی تازهی است که این بار به راهنمای LED مجهز شده اند.

درون کابین هم باید دقت بسیاری داشت تا تغییرات را احساس کرد؛ اول ازهمه تغییر تودوزی صندلی ها و استفاده از تریم مشکی Piano خودنمایی می کند. سپس می توان دید که یک پورت USB در محفظه داشبورد تعبیه شده؛ دیگر اینکه سفارش دوربین عقب و آینه عقب حساس به نور (Auto-Dimming) برای اولین بار به لیست تجهیزات سفارشی مزدا ۵ اضافه شده اند. همچنین مزدا از نسل تازه چراغ های راهنما استفاده کرده که بعد از تغییر لاین و بعد از سه بار چشمک زدن بصورت خودکار خاموش می شوند.

هنوز مزدا از مشخصات فنی مدل های ۲۰۲۴ مزدا ۵ سخنی نگفته اما می دانیم که مدل های ۲۰۱۲ آن با سه موتور چهارسیلندر شامل ۱٫۸ لیتری ۱۱۵ اسبی و ۲٫۰ لیتری ۱۴۸ اسبی برای بازارهای اروپایی و ۲٫۵ لیتری ۱۵۷ اسبی برای بازار ایالات متحده عرضه می شد؛ گیربکس شش سرعته دستی نیز بصورت استاندارد و پنج سرعته اتومات به عنوان آپشن در دسترس مشتریان بود.

مجله پدال
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.