فیلمسازانی که از اکران فیلم هایشان خوشحال نمی باشدند + تصاویر

دوشنبه ۱۵آبان۹۱ به نقل از باشگاه خبر نگاران جوان در پورتال خبری ممتاز نیوز انتشار یافته است،

به گزارش تفسیری خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛ این روز ها سالن های سینمایی میزبان بیشترین فیلم های سینمایی در حال اکران می باشند اتفاقی که کمتر در سینماهایمان رخ می‌داد اکران ۱۳ فیلم سینمایی و ۴ فیلم سینمایی کودک از اتفاقاتی است که کم تر رخ داده است.
گرچه نباید نکات مثبت اکران ۱۳ فیلم سینمایی را در نظر نگرفت وقتی ۱۳ فیلم سینمایی بر پرده نقره ای سالن های سینمایی نقش می بندند مخاطب در تنوع انتخاب فیلم ها راحت تر است و از طرف دیگر کمبود سالن های سینمایی سبب می گردد تا در این میان تعدادی از فیلم های در حال اکران دچار مشکل شوند.
نکته مهم دیگر که سبب آشفتگی اکران شده نزدیک شدن به سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر است.

در میان همهی فیلم های سینمایی در حال اکران فیلم سینمایی ” اختاپوس” به کارگردانی “سید جواد هاشمی” به نسبت دیگر فیلم های سینمایی در حال اکران بیشتر فروخت.
” اختاپوس” فیلمی در زمینه سینمای کودک است که وارد سومین هفته نمایش خود شده و فروشی ۲۳۰ میلیون تومانی را برای خود رقم زده است.

فیلم سینمایی ” یکی می خواد باهات حرف بزنه” به کارگردانی ” منوچهر هادی” نیز دومین فیلم سینمایی پرفروش گیشه های سینمایی است این فیلم ۱۰ روز نمایش خود فروش ۱۰۰ میلیون تومانی را برای خود رقم زده است .

فیلم سینمایی” بغض” به کارگردانی “رضا درمیشیان” نیز پس از ۵ هفته اکران فروشی ۱۹۰ میلیون تومانی را برای خود رقم زد.

فیلم سینمایی ” بوسید روی ماه” به کارگردانی ” همایون اسعدیان” نیز پس از ۵ هفته اکران فروشی ۲۰۰ میلیون تومانی را رقم زد.

فیلم سینمایی ” تو و من” به کارگردانی ” محمد بانکی” نیز به ورود به هفته هفتم اکران خود فروشی ۵۸۰ میلیون تومانی را رقم زد.
فیلم سینمایی ” هم بازی “به کارگردانی ” غلامرضا رمضانی” نیز با ورود به هفته چهارم اکران خود فروشی ۳۰ میلیون تومانی را رقم زد.
فیلم سینمایی ” آینه های روبرو” به کارگردانی ” نگار آذربایجانی نیز پس از یک هفته اکران فروش ۴۰ میلیون تومانی را برای خود رقم زد.

فیلم سینمایی” سلام بر فرشتگان” نیز پس از یک هفته نمایش فروش۲۰ میلیون تومانی را رقم زد این فیلم ضعیف ترین فیلم سینمایی سینمای کودک است که نتوانست در فروش موفق باشد.

 فیلم سینمایی “پنهان” به کارگردانی “مجید فخیم زاده” نیز پس از ۱۲ روز نمایش فروش ۱۰ میلیون تومانی را رقم زد.
فیلم سینمایی” پنهان” نیز پس از ۴ روز نمایش فروشی۸ میلیون تومانی را سپری نمود.
همچنین گفتنی است، فیلم سینمایی ” یک فراری ازبگبو” پس از ۴ روز نمایش فروشی ۱۸ میلیون تومانی را سپری نمود.

لازم به ذکر است؛ فیلم سینمایی ” کلاه قرمزی و بچه ننه” با داشتن کم ترین تعداد سالن سینمایی همچنان مخاطب دارد و به سریعی از مرز ۶ میلیارد نیز گذر می نماید./ص


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.