فیلم افخمی سه‌شنبه تحویل جشنواره خواهد شد/ ˝آذر، شهدخت، پرویز و دیگران˝ به دنبال اکران نوروزی

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

نسخه نهایی ˝آذر، شهدخت، پرویز و دیگران˝ تازه‌ترین فیلم بهروز افخمی روز سه‌شنبه برای حضور در بخش مسابقه سینمای ایران تحویل دفتر جشنواره فیلم فجر خواهد شد.

 سید جمال ساداتیان در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی هنرآنلاین در خصوص آخرین وضعیت فیلم بهروز افخمی گفت: مراحل فنی فیلم ˝آذر، شهدخت، پرویز و دیگران˝طی شده است و صداگذاری بعضی از سکانس‌ها باقی مانده است که به محض اتمام این بخش‌ها فیلم به دفتر جشنواره فیلم فجر ارائه خواهد شد.

ساداتیان ادامه داد: با پیش‌بینی‌های انجام شده مراحل فنی فیلم تا دوشنبه هفته جاری به پایان خواهد رسید و فیلم سه‌شنبه تحویل دفتر جشنواره می‌شود.

تهیه‌کننده فیلم “برف روی کاج‌ها”در خصوص اکران نوروزی این فیلم گفت: در تلاش هستیم که این فیلم را برای اکران نوروز ۹۳ آماده کنیم. این فیلم از مضمونی طنز برخوردار است و یکی از گزینه‌های اکران نوروزی خواهد بود. فکر می‌کنم مخاطبان ارتباط خوبی با این فیلم برقرار کنند و فیلم مورد استقبال آنها در اکران نوروزی واقع شود.

“آذر، شهدخت پرویز و دیگران” تاره‌ترین ساخته بهروز افخمی به تهیه‌کنندگی سید جمال ساداتیان است. این فیلم از آغاز فیلمبرداری با حاشیه‌های فراوانی همراه شد و مهم‌ترین اتفاقی که در سر صحنه این فیلم افتاد، تصادف گوهر خیر اندیش بود که علیرغم پیشنهاد پزشکان بعد از آن واقعه بازی خود را از سر گرفت و نقش‌اش در این فیلم را ایفا کرد.

امیرعلی دانایی بازیگر سریال “کلاه پهلوی” در اولین فیلم سینمایی خود جلوی دوربین بهروز افخمی رفت و یکی از نقش‌های اصلی این فیلم را ایفا کرد. او امسال فیلم داریوش مهرجویی راه هم در بخش مسابقه سینمای ایران دارد.

فیلمنامه این فیلم توسط مرجان شیر محمدی نوشته شده و پیش از این قرار بود که شیر محمدی خودش این فیلم را بسازد؛ اما در نهایت بهروز افخمی پشت دوربین “آذر، شهدخت، پرویز و دیگران” رفت و این فیلم را برای حضور در فجر ۳۲ آماده کرد. مهدی فخیم‌زاده، رامبد جوان، مرجان شیرمحمدی، گوهر خیراندیش، علیرضا خمسه، امیرعلی دانایی، آزاده اسماعیل‌خانی به عنوان بازیگر در دهمین فیلم بلند سینمایی بهروز افخمی نقش آفرینی می‌کنند که عمده فیلمبرداری آن در تهران و حوالی دماوند صورت گرفته است.

انتهای پیام/۵۵
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.