نسخه بازبینی ˝آذر، شهدخت، پرویز و دیگران˝ هفته آینده به دفتر جشنواره می‌رود

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

آخرین ساخته بهروز افخمی تا پایان هفته آینده به دفتر جشنواره ارسال خواهد شد.

 به گزارش خبرنگار سینمایی هنرآنلاین؛ تازه‌ترین ساخته بهروز افخمی که این روزها روی میز تدوین است و مونتاژ آن توسط آیدین افخمی انجام می گیرد. تا اواخر هفته آینده و هم زمان با پایان ماه آذر نسخه ای از این فیلم جهت بازبینی هیات انتخاب ارائه می‌شود.

صدا گذاری این فیلم به طور همزمان در حال انجام است و هنوز موسیقی متن این فیلم آغاز نشده است. تهیه کننده و کارگردان آخرین ساخته بهروز افخمی هنوز بر سر انتخاب آهنگساز به نقطه مشترکی نرسیده اند.

این فیلم از آغاز فیلمبرداری با حاشیه های فراوانی همراه شد و مهم ترین اتفاقی که در سر صحنه این فیلم افتاد، تصادف گوهر خیر اندیش بود که علیرغم پیشنهاد پزشکان بعد از آن واقعه بازی خود را از سر گرفت و نقش اش در این فیلم را ایفا کرد.

امیر علی دانایی بازیگر سریال “کلاه پهلوی” که این روزها سر صحنه فیلم “اشباح” به کارگردانی داریوش مهرجویی است ،در اولین فیلم سینمایی خود جلوی دوربین بهروز افخمی رفت و یکی از نقش های اصلی این فیلم را ایفا کرد.

فیلمنامه این فیلم توسط مرجان شیر محمدی همسر بهروز افخمی نوشته شده و پیش از این قرار بود که شیر محمدی خودش این فیلم را بسازد اما در نهایت بهروز افخمی پشت دوربین “آذر، شهدخت، پرویز و دیگران” رفت و این فیلم را برای حضور در فجر ۳۲ آماده کرد.
مهدی فخیم‌زاده، رامبد جوان، مرجان شیرمحمدی، گوهر خیراندیش، علیرضا خمسه، امیرعلی دانایی ،آزاده اسماعیل‌خانی به عنوان بازیگر در دهمین فیلم بلند سینمایی بهروز افخمی نقش آفرینی می‌کنند که عمده فیلمبرداری آن در تهران و حوالی دماوند است.

این فیلم تولید مشترک بشرا فیلم و بهروز افخمی است.


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.