فیلم ساختگی رژیم صهیونیستی برای واقعی جلوه دادن “هیکل سلیمان”

۲۴ام بهمن ،

وزارت خارجه رژیم صهیونیستی اخیرا با تولید فیلمی تلاش کرد تا وجود بنای هیکل سلیمان را امری واقعی جلوه دهد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از پایگاه خبری خبرها موسکو، وزارت خارجه رژیم صهیونیستی اخیرا فیلمی را تولید کرده است که در آن از تکنولوژی پیشرفته و مدرن گرافیک استفاده شده است.

در این فیلم که قهرمان آن دنی آیالون، معاون وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی است تلاش شده تا قضیه هیکل سلیمان به عنوان معلم و مربی تاریخی که از ۳۰۰۰ سال قبل توسط اسرائیلی‌ها بنا شده واقعی جلوه داده شود.

بنا به گزارش این پایگاه خبری، در این فیلم آیالون در حالی که در مقابل آوارهای قبه الصخره ایستاده از روابط یهود با بیت المقدس سخن می‌گوید.

این فیلم که بیش از چهار دقیقه است با سوال دنی آیالون مبنی بر اینکه چه چیزی شهر قدس را متمایز از سایر شهرها قرار داده، آغاز می‌شود.

وی در ادامه این سوال را چنین پاسخ می‌دهد که شهر قدس مرکز معنوی میلیاردها انسان در سراسر جهان است.

در این فیلم در صحنه‌هایی گرافیکی بنای قبه الصخره فرو می‌ریزد و بنای هیکل سلیمان آشکار شده و شمارش معکوس آغاز می‌شود و تاریخ به هزار سال قبل از میلاد مسیح برمی‌گردد و این چنین نشان داده می‌شود که هیکل سلیمان از جمله حقایق تاریخی است و اسرائیلی‌ها این بنا را در همان مکانی ایجاد کردند که مرکز اعتقادی بسیاری از مردم جهان و محل ارتباط زمین و آسمان است.

همچنین پایگاه خبری “اخبار موسکو” در ادامه اعلام کرد: وزارت خارجه رژیم صهیونیستی از ترس واکنش فلسطینی‌ها و جهان اسلام تصمیم به عدم پخش فیلم مذکور و حذف بخش‌هایی از فیلم کرد که در آن قبه الصخره فرو ریخته است اما در نسخه دوم فیلم نیز درست مثل نسخه اول هیکل سلیمان در همان مکان قرار دارد.

یهودیان بر این اعتقادند که هیکل سلیمان، به عنوان اولین معبد یهودی در بیت المقدس است که توسط حضرت سلیمان بنا شده و تاریخ آن به قرن ۱۰ قبل از میلاد بازمی‌گردد و این بنا در اعماق مسجد قبه الصخره است.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.