فیلم های مشکل دار اجازه حضور در جشنواره را ندارند

۲۰ آبان ،

مهدی عظیمی میر آبادی در خصوص نحوه دادن پروانه نمایش به فیلم ها در جشنواره فجر امسال:

فیلم های مشکل دار و بی محتوا علاوه بر صادر نکردن مجوز پروانه نمایش برای آن ها، در جشنواره فیلم فجر امسال نیز اجازه حضور نخواهند داشت.

مهدی عظیمی میر آبادی، سرپرست اداره کل نظارت و ارزشیابی آثار سینمایی، در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران؛ در خصوص نحوه ی صدور پروانه نمایش امسال فیلم های جشنواره فجر، گفت: امسال نحوه ی صدور پروانه نمایش جشنواره فیلم فجر به گونه‌ای است که فیلم های بدون مشکل محتوایی و آماده شده برای اکران در جشنواره پروانه نمایش می گیرند.
وی ادامه داد: فقط فیلم های مناسب از نظر محتوا امسال پروانه نمایش موقت می گیرند اما هنوز فیلمی برای حضور در جشنواره آماده نشده است.
عظیمی میر آبادی اظهار داشت: همه فیلم ها برای حضور در جشنواره مورد بررسی قرار می گیرند و فیلم هایی که هنوز در تولید آماده نیستند، نسخه ی اولیه آن ها برای ارائه ی دریافت پروانه نمایش موقت بررسی می گردد.
وی در خصوص پروانه نمایش  فیلم ها، عنوان کرد: سال قبل برای فیلم های مشکل دار و بی محتوا پروانه نمایش موقت صادر می کردند، اما امسال برای فیلم های مشکل دار، پروانه نمایش صادر نمی شود و در جشنواره فیلم فجر حضور نخواهند داشت.
عظیمی میر آبادی در پایان صحبت هایش خاطر نشان کرد: در جشنواره فیلم فجر پروسه نظارت بر روی فیلم ها با دقت بیشتری صورت خواهد گرفت و فیلم در صورتی که به غیر از مشکل فنی و تدوین، مشکل محتوایی فیلم نامه نداشته باشند، توانایی اعلام آمادگی برای حضور در جشنواره را دارد./ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.