قائم مقام وزیر ورزش پاکستان خواستار توسعه همکاریهای ورزشی با ایران شد

‘امجدالله آقا’ پنجشنبه شب در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایرنا در مشهد با بیان اینکه ایران و پاکستان از ظرفیتهای بسیار در تعدادی از رشته های ورزشی برخوردارند، افزود: باید با افزایش همکاری ها و تبادل تجارب مشترک برای توسعه کمی و کیفی رشته های مختلف ورزشی دو کشور گامهای موثری برداشت.

وی گفت: کشور ایران در برخی رشته های ورزشی مانند کشتی از کشورهای سرآمد قاره آسیا و جهان است و می تواند با ارائه تجارب موفق خود به سایر کشورها مانند پاکستان، برای گسترش کارآمدی این رشته ورزشی در قاره آسیا اقدامهای خوبی انجام دهد.

وی اظهار داشت: پاکستان هم در رشته های ورزشی نظیر کبدی، هاکی ، اسکواش و کریکت از توان خوبی برخوردار است و آمادگی ارائه تجارب به ایران از طریق برگزاری اردوهای تدارکاتی مشترک را دارد.

او برگزاری اردوی مشترک تیمهای ملی کبدی ایران و پاکستان در تهران را یکی از اقدامهای مهم برای نیل به این هدف دانست.

نایب رییس فدراسیون کبدی جهان به همراه قائم مقام وزیر ورزش پاکستان که برای شرکت در اردوی تیمهای ملی کبدی ایران و پاکستان به ایران سفر کرده اند، روز پنجشنبه به منظور زیارت بارگاه منور حضرت امام رضا (ع) و بازدید از روند تمرین تیم سرکل کبدی خراسان رضوی وارد مشهد شدند.

اردوی تدارکاتی تیمهای ملی کبدی ایران و پاکستان برای افزایش آمادگی حضور در رقابتهای کبدی آسیا در چین ۱۳ تا ۱۸ اردیبهشت ماه در مجموعه ورزشی آزادی تهران در حال برگزاری است./۳

۷۴۹۰/۶۶۴/۳۳۰

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۱۱۵۶۶


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.