قادر آشنا دبیر سی‌ودومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر شد

گردآوری شده در گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری ممتازنیوز

با حکم معاون هنری وزارت ارشاد؛

قادر آشنا، مدیر پیشین مرکز هنرهای نمایشی امروز طی حکم علی مرادخانی، معاون امور هنری وزیر ارشاد، دبیر سی‌و‌دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر شد.

به گزارش ممتاز نیوز؛ در این حکم خطاب به قادر آشنا آمده: “نظر به تجربیات ارزشمند جنابعالی در مدیریت‌های مختلف فرهنگی به ویژه اداره کل هنرهای نمایشی و به پیشنهاد مدیرکل هنرهای نمایشی، به سبب این حکم به سمت دبیر سی‌ودومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود در اولین سال فعالیت دولت تدبیر و امید، با در نظر گرفتن مطالبات به حق هنرمندان فرهیخته و بهره‌گیری از حداکثر ظرفیت تئاتر کشور به ویژه مؤلفه‌ها و نمادهای دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در عرصه نمایش، گام‌های مؤثری بردارید. موفقیت شما را در انجام مسئولیتی که بر دوش دارید از خداوند متعال خواستارم.”

آشنا که پیش از این مدیرکل هنرهای نمایشی بود، مدرک کارشناسی ارشد خود را در رشته روابط بین‌الملل از دانشکده وزارت امور خارجه گرفته است.

او پیش از این عضو هیات امنای جهاد دانشگاهی کشور، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی دانشگاه تهران، مسئول برگزاری چهار دوره جشنواره تئاتر دانشجویان کشور، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویر احمد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز، مدیرکل برگزیده شش دوره در حوزه تئاتر کشور و دبیر ده‌ها جشنواره منطقه‌ای و استانی تئاتر کشور و… بوده است. قادر آشنا بیش از ۷ سال در اسارت رژیم بعث عراق بوده است.

گفتنی است، این حکم در حالی صادر شده که پیش از این اسماعیل عالی‌زاد، دبیری سی و دومین جشنواره‌ بین المللی تئاتر فجر  را برعهده داشت.

انتهای پیام/۳۲/


آخرین خبرها
ماخذ: هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.