قاسمپور: روی نیمکت می‌نشینم

۵ م دیماه ،

ابراهیم قاسمپور در خصوص عدم حضورش در نشست مطبوعاتی روز قبل و همچنین اینکه عنوان کرده به سبب مسائل و مشکلات در پرداخت قراردادش امروز روی نیمکت نمی‌نشیند، عنوان کرد: روز قبل کاشی‌نژاد در نشست حاضر شد و قرار بود روی نیمکت ننشینم اما من تصمیم گرفتم امروز مقابل سپاهان روی نیمکت بنشینم. می‌خواهیم ببینیم آقایان هم اکنون چه می‌کنند. اکنون در هتل حضور دارند و برای بازی عصر هم آماده می باشند.

به گزارش فارس ، وی ادامه داد: سرپرست تیم در هتل به من گفت که آقای شهبازی نمی‌خواهد شما روی نیمکت بنشینید. من هم گفتم اخراجم کنند من سرمربی تیم هستم و تاکنون به تمام تعهدات خود عمل کرده‌ام. گردنم هم از مو باریک‌تر است. نامه رسمی بزنند و اخراجم کنند تا از تیم بروم و تکلیف خود را بدانم.

سرمربی تیم مس دربارهٔ مشکلات قراردادش تصریح کرد: این موضوع تنها برای من نیست برای اشخاص زیاد دیگری هم هست که آن را درست کردند اما نمی‌دانم آقایان از قیافه من خوششان نمی‌آید. این یکسری کاری‌های اشتباه در قبل بود و هم‌اکنون جوابگو نیستند. شاید این از سادگی من بوده است. متاسفانه در این فوتبال باید همه دروغ بگویند و تمام مسائل را زیر پا بگذاریم.

وی افزود: دیدم نمی‌توانیم با صداقت کار کنیم من هم تصمیم گرفتم مثل آقایان کار کنم. دیدیم آقایان جواب ما را نمی‌دهند. گفتیم شاید فشار بیاوریم که کاری انجام دهند، یا اخراجم کنند یا به خواسته من عمل کنند. من تمام تعهدات خود را عمل کردم، اما آقایان می باشند که ۶ ماه دائم امروز و فردا می‌کنند.

قاسمپور دربارهٔ جایگزینی او که مهدی محمدی عنوان شده یادآور شد: نمرده حلوای ما را هم خوردند. به هر حال حضورم روی نیمکت بستگی به آقایان دارد. منتظر نامه اخراجم هستم تا من هم راحت ‌شوم و پس از آن صحبت‌های زیادی خواهم داشت که مطرح می‌کنم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.