قاسمپور : عنایتی در نیم فصل اول بدشانس بود/ نوع قراردادم با مس اشتباه بود

۴ م دیماه ،

hemmat khahi-17-86.jpg

ابراهیم قاسمپور امیدوار است تیمش آغاز خوبی در نیم فصل دوم داشته باشد.

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دربارهٔ شرایط این تیم پیش از آغاز نیم فصل دوم لیگ و دیدار با سپاهان اظهار کرد: ما جام حذفی را در حالی که شرایط بدی داشتیم از دست دادیم. سه ملی‌پوش‌مان نبودند و هفت – هشت بازیکن را هم به سبب مصدومیت در اختیار نداشتیم و حتی در تمرین‌ها با ۱۳ – ۱۴ بازیکن کار می‌کردیم اما الان شرایط خوبی داریم.

وی افزود: در ابتدای لیگ با سه، چهار تیم مدعی یعنی سپاهان، تراکتورسازی و استقلال بازی داریم که در نیم فصل اول در این بازی‌ها امتیاز از دست داده بودیم اما می‌خواهیم در نیم فصل دوم جبران کنیم و آغاز خوبی داشته باشیم.

قاسمپور با اشاره به این که مس به غیر از منصور تنهایی نتوانست بازیکن تازه دیگری جذب کند، دربارهٔ مذاکره پرسپولیسی‌ها با عنایتی گفت: متاسفانه بعضی باشگاه‌ها حاضری‌خور می باشند. ماشاءالله نفرات خوب خودشان کم نیستند، اما هنوز به دنبال بازیکنان تیم‌های دیگر می باشند. عنایتی بازیکن بسیار خوبی است، اما در نیم فصل با بد شانسی مواجه شد و تمرکز لازم را نداشت.

سرمربی مس دربارهٔ حاشیه‌های اطراف تیمش هم گفت: بسیار از حاشیه‌ها بر طرف شده، اما بحث قراردادها هنوز پابرجاست. هشت ماه است که در مس کار می‌کنم، اما هیچ کدام از قراردادهایم دست خودم نیست. فکر نمی‌کنم برای باشگاهی که اینقدر دبدبه و کبکبه دارد، این نامنظمی‌ها مناسب باشد.

وی افزود: هنوز قرارداد این فصل من تایید نشده و بندهایش هم امضا نشده است. من خودم شخصا به خاطر داوری با مس توافق کردم، اما درگیری‌هایی پیش آمد که هنوز قرارداد من امضا نشده و نمی‌دانم چه کسی راست می‌گوید. از همان ابتدا این نوع قرارداد بستن اشتباه بود و من خودم هم اشتباه کردم. متاسفانه دیگر در این ورزش آدم صادق کم پیدا می‌شود. ما قبلا روی حرف‌های دیگر حساب می‌کردیم، اما حالا باید همه چیز را مکتوب کنیم.

قاسمپور دربارهٔ دیدار با سپاهان هم به ایسنا گفت: بازی‌های این تیم در جام حذفی را آنالیز ‌کرده‌ایم. بازیکنان اصلی و ذخیره سپاهان فاصله چندانی با هم ندارند. روی زمین خوب بازی می‌کند. هافبک‌ها و مهاجمان خطرناکی هم دارند. امیدوارم بازی خوبی انجام دهیم و سه امتیاز را به دست بیاوریم.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.