“قاسم رضایی” به مقام قهرمانی رسید

چهارشنبه ۱۸ مرداد – ۱۰:۵۶:۰۱ ق.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

  ‘قاسم رضایی’ کشتی گیر وزن ۹۶ کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی ایران و دارنده مدال برنز جهان در سال ۲۰۰۷، در آخرین مبارزه خود در بازی های المپیک ۲۰۱۲ لندن، کشتی گیر تیم روسیه را شکست داد و به مقام قهرمانی دست یافت.
به گزارش خبرگزاری ممتاز، در مسابقه فینال وزن ۹۶ کیلوگرم کشتی فرنگی ‘قاسم رضایی’ در یک کشتی سخت و سنگین مقابل ‘رستم توتروف’ کشتی گیر تیم روسیه و دارنده مدال برنز سال ۲۰۱۱ جهان در شهر استانبول ترکیه در دو وقت متوالی و با نتایج ۲ بر صفر و یک بر صفر به برتری رسید و سومین مدال طلای بازی های المپیک لندن را برای کشورمان به ارمغان آورد. تیم ملی کشتی فرنگی ایران در بازی های المپیک ۲۰۱۲ لندن پیش از این نیز توسط ‘حمید سوریان’ و ‘امید نوروزی’ به ترتیب در وزن های ۵۵ و ۶۰ کیلوگرم به دو مدال طلا دست یافته بود.
 ‘قاسم رضایی’ که در دور نخست رقابت های وزن ۹۶ کیلوگرم بازی های المپیک ۲۰۱۲ لندن با قرعه استراحت روبرو شد، در دور دوم مقابل ‘جنگ ییلدریم’ از ترکیه قرار گرفت و مقابل این کشتی گیر با حساب ۲ بر یک و با نتایج صفر بر ۲، یک بر صفر و ۲ بر صفر به برتری رسید. کشتی گیر وزن ۹۶ کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی ایران در دور سوم، در دو وقت متوالی و با نتایج ۲ بر صفر و یک بر صفر مقابل ‘آرتور الکساندریان’ از ارمنستان پیروز شد.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۸۰۸۱۰۵۶۰۱۸۱۲


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.