قاطع می‌گویم حمله نظامی به جمهوری اسلامی برای هیچ کشوری مقرون به صرفه نیست

گردآوری توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز

رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کردند:

قاطع می‌گویم حمله نظامی به جمهوری اسلامی برای هیچ کشوری مقرون به صرفه نیست

ایران > رهبری – ممتازنیوز:
حضرت آیت الله خامنه‌ای در دیدار مسئولان و کارگزاران نظام تاکید کردند: هی می‌گویند اسرائیل تهدید نظامی می‌کند و آمریکا مانع می‌شود. علت مانع شدن این است که حمله برایشان مقرون به صرفه نیست. قاطع می‌گویم حمله نظامی به جمهوری اسلامی برای هیچ کشوری مقرون به صرفه نیست.

پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری نوشت: در نهمین روز از ماه مبارک رمضان، مسئولان و کارگزاران نظام با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

حضرت آیت الله خامنه‌ای در این دیدار فرمودند: دشمن در میدان‌های واقعی برای مقابله با جمهوری اسلامی نتوانست کاری کند. جبهه استکبار غیر از دو عامل مادی تهدید نظامی و تحریم هیچ در اختیار ندارد.

ایشان اضافه کردند: هی می‌گویند اسرائیل تهدید نظامی می‌کند و آمریکا مانع می‌شود. علت مانع شدن این است که حمله برایشان مقرون به صرفه نیست. قاطع می‌گویم حمله نظامی به جمهوری اسلامی برای هیچ کشوری مقرون به صرفه نیست.

رهبر انقلاب در بخش دیگری از فرمایشاتشان تاکید کردند: دشمن در زمینه تحریم و تهدید نظامی دستش خالی است و کارش این است که دستگاه محاسباتی ما را خراب کند/این جنگ نرمی است که از چندسال پیش گفتیم.

— .

RSS
منبع: همشهری
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. رضا:

    از اینکه رهبری به این شجاعت دارم خیلی خوش حالم

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.