قدرت الله علیخانی: تصمیم عارف برای کاندیداتوری شخصی است / اصلاح طلبان تصمیمی برای حمایت از عارف ندارند

شنبه ۲۴ تیر – ۰۲:۰۴:۵۵ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- قدرت الله علیخانی از چهره های اصلاح طلب می گوید : محمد رضا عارف شخصا تصمیم به حضور در انتخابات گرفته و این تصمیم هیچ ربطی به اصلاح طلبان ندارد.
 به گزارش آریا ، این چهره اصلاح طلب که با هفته نامه مثلث گفتگو می کرد درباره وضعیت فعلی اصلاح طلبان گفته است:من یک عنصر فعال در اردوگاه اصلاحات هستم و اکنون هم به عنوان فعال سیاسی حرف می زنم، نه سخنگو و نه نماینده این جریان هستم اما تا آنجا که من خبر دارم اصلاح طلبان فعلا بحث جدی راجع به انتخابات نداشتند. من آدمی هستم که با خیلی ها ارتباط دارم با سران اصلاحات رفت و آمد و نشست و برخاست دارم و برای آنها احترام قائلم گاهی پیش می آید و در جلساتشان حضور پیدا می کنم بنابراین جلسه ای که مختص برای انتخابات باشد اصلا نبوده و نیست تا چه رسد به اینکه روی کاندیدایی بحث شده باشد، اینهایی هم که نام شان به عنوان نامزد احتمالی جریان اصلاحات مطرح شده تصمیم درباره آنها گرفته نشده است مثل عارف خودش فعالیت می کند و این تصمیم از ناحیه اصلاح طلبان نبوده است.
علیخانی درباره کاندیداتوری نجفی، جهانگیری و کمال خرازی گفته است:نام نجفی مطرح شد اما خودش گفت نیستم. آقای عبدالله نوری مطرح بود اما در واقع او داشت میدان را آماده می کرد و دیگر هم خبری از وی نشد چون نوری نمی خواست خودش بیاید می خواست گروه های سیاسی اصلاح طلب در صحنه انتخابات بیایند، این دیدگاه را داشت و دارد اما چه مقدار موفق شود نمی دانم. او می خواهد یک جریان راه بیفتد و آن جریان در انتخابات حضور پیدا کند اما چقدر موفق شود آینده معلوم می کند.نام آقای جهانگیری هم مطرح بود اما تکذیب نکرد. می گویند مهرعلیزاده هم قصد ورود دارد اما در کل فعلا عارف برای انتخابات ریاست جمهوری کار می کند و البته جهانگیری هم حضور خود را تکذیب نکرده است.
وی افزوده است : بحث ورود کمال خرازی غلط انداز است. وی در عین حال گفته است : اگر شرایط برای حضور شخص آقای خاتمی مهیا شود خیلی خوب است ولی من در این باره چیزی نشنیدم.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۱۴۱۴۰۴۵۵۷۱۲


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.