قرارگاه خاتم‌الانبیاء در ۸ درصد پروژه های عمرانی نقش دارد

۴ شنبه ۱۷ آبان به نقل از منبع ذکر شده در انتهای خبر در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

به گزارش تفسیری نوساز، ابوالقاسم مظفری شمس درگفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت، افزود: از ۴۰ هزار میلیارد تومان بودجه عمرانی سال جاری که در ردیف های بودجه آمده بود سهم قرارگاه تقریبا ۸ درصد است و فکر نمی کنم سال ۹۲ هم بیش از این نقش داشته باشیم.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص)  با تاکید بر این که تمرکز قرارگاه براجرای پروژه های بزرگ و ماندگار است اظهارداشت: متوسط فعالیت‌های سالیانه قرارگاه به ارزش  ۳۰۰ میلیارد تومان بوده و قرارگاه نخواسته بیش از این وارد اجرای پروژه ها شود چرا که‌معتقدیم که نباید رقیبی برای  بخش خصوصی باشیم.

 وی با تاکید بر این که قرارگاه بیشتر برای اجرای پروژه های مهر ماندگاروارد می گردد گفت: قرارگاه برای اتمام طرح های مهرماندگاری که بیش از۶۰ درصد پیشرفت داشته باشند ورود می نماید.

مظفری شمس با اشاره به این که ۳۵ پروژه از پروژه‌های مهر ماندگار توسط قرارگاه انجام می گردد اظهارداشت: ۱۰ الی ۱۲ تا از پروژه های مهر ماندگار دربخش آب رسانی است مثل طرح غدیر، آب رسانی از سد گاومیشان به کرمانشاه مثل سد تالوار به همدان سد آزادی به قروه دهلران.

وی ادامه داد:علی رغم پیچیدگی ها و مسایل سختی که به سبب تحریمات برای ورود کالا به کشور وجود دارد تلاش می گردد که پروژه ها را به موقع تحویل دهیم.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) درپاسخ به سوالی درباره میزان بدهی های دولت به قرارگاه گفت: خوشبختانه در سال گذشته بخش اعظمی از بدهی‌هایمان ازسوی دولت به صورت تهاتر و تملک حاویی به قرارگاه واگذار کند.


آخرین خبرها
منبع: نوسازنیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.