قصابی به سبک دختران عربی + عکس

جمعه ۱۲م آبان به نقل از منبع ذکر شده در انتهای خبر در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

بیشترین دختری که توجه رسانه ها را به خود جلب نمود، دختر ۲۱ ساله ای بود که با مهارت کامل به ذبح گوسفندان می پرداخت. مهارت وی به گونه ای بود که گویا سال هاست در شغل قصابی مشغول فعالیت بوده است.

عکس

ممتازنیوز : از نکات قابل توجه و متفاوت در مراسم حج امسال، حضور بی سابقه تعدادی دختر و زن عربستانی در ذبح قربانیان در روز عید قربان بود.

در همین جهت رسانه های عربستانی با انتشار یافتن بعضی تصاویر و مطالبی، به این مسأله پرداخته و آن را گامی مثبت در جهتی افزایش آزادی دختران و زنان عربستانی تلقی نمودند.

اما دسته ای دیگر از کارشناسان و رسانه ها، این کار را نامناسب دانسته و آن را مخالف با شخصیت و طبیعت لطیف زنان دانسته اند.

در این میان، بیشترین دختری که توجه رسانه ها را به خود جلب نمود، دختر ۲۱ ساله ای بود که با مهارت کامل به ذبح گوسفندان می پرداخت. مهارت وی به گونه ای بود که گویا سال هاست در شغل قصابی مشغول فعالیت بوده است.

وی در پاسخ به رسانه های سعودی در مورد احساسش در این باره گفت: بنده نه تنها احساس ترس نمی نمودم، بلکه هیجان داشتم و به چنین کاری علاقه داشتم. همین امر سبب شد که با روحیه کامل و قوی به ذبح تعدادی از گوسفندان بپردازم.

گفتنی است تعداد قابل توجهی از صفحات متعلق به دختران عربستانی در پایگاه اینترنتی های اجتماعی، امسال عکس ذبح نمودن گوسفند توسط دختران و زنان عربستانی را منتشر نموده اند.

طبقه بندی: خبرها مهم   |   تعداد بازدید: ۱۴۱ نفر   |   تاریخ انتشار یافتن: جمعه ۱۲ آبان
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , حج, زنان صعودی, قصابی, وقتی دختران و زنان سعودی قصاب می شوند

مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، خبرها روز

تا این لحظه ۳نظر ثبت شده
  1. عکس های کامل را به ایمیل زیر ارسال کنید:

    با توجه به احساسی بودن خانمها و حس ترحم نسبت به یک سری از مسایل برای من خیلی جالب بود از این به بعد رو خانمها حساب بیشتری باز میکنم.در صورت امکان عکس های کامل انرا برای من ارسال کنید.با تشکر

  2. سعید:

    عالیه

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.