“قصه‌های عبدو” قصه زندگی بزرگ مردان کوچک است

مصطفی علمی‌فرد، تهیه‌کننده مجموعه “قصه‌های عبدو” در این باره به خبرنگار مهر گفت: مجموعه اپیزودیک “قصه‌های عبدو” روزهای پایانی خود را در اهواز سپری می‌کند و ضبط صحنه‌های آخرین اپیزود این مجموعه به نام “همسرایان” تا اواخر فروردین‌ماه به اتمام می‌رسد.

وی با بیان اینکه پیش تولید این مجموعه به مدت یک ماه طول کشیده است، اظهار داشت: تصویربرداری مجموعه از اوائل اسفند سال گذشته آغاز شده و تا پایان فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

این تهیه‌کننده از تدوین همزمان این مجموعه خبر داد و عنوان کرد: تدوین همزمان تصاویر توسط مهدی مهرنیا انجام می‌شود و ساخت موسیقی مجموعه برعهده حمیدرضا یراقچیان سپرده شده است. این مجموعه به سفارش صدا و سیمای مرکز خوزستان تهیه می‌شود.

علمی‌فرد اظهار امیدواری کرد: پس از گذراندن مراحل تدوین، صداگذاری وموسیقی این مجموعه تا پایان اردیبهشت ماه آماده نمایش خواهد شد.

وی تصریح کرد: در این مجموعه سعی شده به حقوق شهروندی و نقش آموزش در خانواده بیشتر اشاره شود تا این موضوع به صورت جدی مورد توجه عموم مردم قرار بگیرد.

این تهیه‌کننده با اشاره به اینکه تمامی لوکیشن‌های این مجموعه در اهواز است، اظهار داشت: با توجه به اینکه این مجموعه در اهواز تولید می‌شود تمامی بازیگران مجموعه اکثراً نوجوان و بومی هستند.

وی درباره داستان مجموعه گفت: این مجموعه داستان خانواده‌ای را روایت می‌کند که پدر در شرکت ملی حفاری مشغول به کار است و عبدو پسر خانواده در مواقعی که پدر نیست بزرگ خانواده محسوب می‌شود در قسمت‌های مختلف ماجراهایی برای او اتفاق می‌افتد.

در این مجموعه رسول بهارانگیز، دانیال خیری، ساناز همایونفر، سید عباس سعیداوی، صباح جوانپور، پارسا یوسفی، علی مرجان، علی خلاقی‌نژاد، محمد محمدی، ناصر میاحی و… به ایفای نقش می‌پردازند.

MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.