قلب صنعت کشاورزی برای حضور بخش خصوصی بی‌تاب است

چهارشنبه ۱۷ خرداد – ۰۵:۰۷:۱۲ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- نماینده مردم سپیدان در مجلس گفت : دولت باید تسهیلات لازم را برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در کشورمهیا کند زیرا صنعت کشاورزی هم اکنون تشته حضور این بخش است.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل خانه ملت، سید عنایت الله هاشمی، افزود : اجرای دقیق قانون اصل ۴۴ می‌تواند درجهت توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی منطقه و کشور و گسترش رقابت، اشتغالزایی، توسعه فعالیت و کاهش هزینه‌های جاری صنعت کشاورزی بسیار مفید باشد.
نماینده مردم سپیدان در مجلس شورای اسلامی ، تصریح کرد : یکی از شاخص‌هایی که موجب موفقیت صنایع تبدیلی در عرصه کشاورزی می‌شود این است که بخش خصوصی به عنوان یک عضو محرک و پیشرو در اقتصاد و صنعت کشور به شمارمی‌آید.
وی ادامه داد : صنایع تبدیلی در سطح ملی باید با اتکا بر یک استراتژی علمی و با حمایت از دولت آغاز شود زیرا اساس تحول اقتصادی در صنعت کشاورزی بر پایه حمایت بی چون چرای دولت است.
هاشمی افزود : ایجاد صنایع تبدیلی کارآمد پیامدهای مثبتی دارد این پیامدها نظیر توازن اقتصادی بازار ، افزایش رفاه عمومی ، اشتغال زایی و بالا بردن انگیزه سرمایه دارن برای سرمایه گذاری در بخش کشاورزی را شامل می شود.
نماینده مردم سپیدان در مجلس یاد آور شد : هم اکنون در بخش کشاورزی شاهد واردات بی‌رویه محصولات کشاورزی از کشورهای مختلف بوده‌ایم واز طرف دیگر ارز کشور را صرف واردات محصولاتی می‌کنیم که در کشور خودمان وجود دارد.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۶۰۶۱۷۰۷۱۲۴۱۳


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.