قلعه‌نویی: از هواداران عذرخواهی می‌کنم

 امیر قلعه‌نویی پس از پیروزی یک بر صفر استقلال برابر آلومینیم هرمزگان در هفته اول لیگ برتر گفت: در ابتدا، ماه رمضان را تبریک می‌گویم. جا دارد ابتدا، یک معذرت‌خواهی از تمام هواداران کنم و آن هم به خاطر اینکه بردیم اما بد ظاهر شدیم. من آمار را که نگاه کردم، ۶۹ درصد مالکیت توپ در اختیار ما بود و خدا را شکر می‌کنم که توانستیم ۳ امتیاز را کسب کنیم.

سرمربی استقلال با اشاره به بازیکنان مصدوم این تیم، خاطرنشان کرد‌: تیم ما به دو قسمت تبدیل می‌‌شود یکسری بازیکنانی که زیر فشار، بدنسازی کردند و یک سری بازیکنانی که دیر به تیم ملحق شدند اما با این شرایط بد نبودیم. با این حال باید از مردم عذرخواهی کنم. زمانی عذرخواهی می‌کنم که برده‌ایم اما این یک واقعیت است که بد بودیم.

وی افزود: با اضافه شدن بازیکنان مصدوم و محروم بازی به بازی بهتر خواهیم شد. از تمام بازیکنان تشکر می‌کنم. به تیم آلومینیوم هرمزگان و اکبر میثاقیان تبریک می‌گویم که جوانان با لیاقتی را جمع کرده است. آلومینیوم در این دیدار مستحق شکست نبود.

قلعه‌نویی خاطرنشان کرد: از کیفیت بازی راضی نیستم اما بردیم و مثل اینکه خدا امسال من را بیشتر دوست دارد. مطمئن باشید در بازی‌های آینده بهتر خواهیم شد.

وی در خصوص جذب جواد نکونام و فرهاد مجیدی تصریح کرد: شنبه با نکونام قرارداد خواهیم بست و در مورد مجیدی هم زمانی صحبت می‌‌کنم که تکلیف‌مان نهایی شده باشد. هیچ صحبتی درباره او انجام نمی‌دهم.

قلعه‌نویی درباره اینکه فتح‌الله‌زاده و رسولی‌نژاد قرارداد با نکونام و مجیدی را تمام شده اعلام کردند، گفت: آنها مدیران باشگاه هستند و این صحبت‌ها را انجام دادند. من در مورد مجیدی زمانی حرف می‌زنم که قرارداد نهایی شده باشد.

سرمربی استقلال در خصوص جذب بازیکنان و اینکه آیا این تیم در این زمینه موفق‌تر بوده یا پرسپولیس، یادآور شد:‌ من مربی هستم و درست نیست که در مورد سایر تیم‌ها صحبت کنم اما آنچه که هم‌اکنون باید بگویم این است که از یارگیری تیم راضی هستم.

وی در خصوص عدم حضور مدیر رسانه‌ای در کنار خود در نشست خبری، عنوان کرد:‌ باشگاه مدیر رسانه‌ای دارد و انشاءالله در بازی‌های آینده در نشست حاضر خواهد شد. شاید او خسته بود که در این نشست حاضر نشد.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.