قلعه‌نویی:۴۱۴ میلیون ازدوستانم قرض گرفتم و به باشگاه دادم/صالحی امیری می‌توانست فوتبال را دگرگون کند

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – امیر قلعه‌نویی می‌گوید از اینکه صالحی امیری وزیر ورزش نشده، ناراحت است.

به گزارش ممتاز؛ سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل مس کرمان گفت: «استقلال امروز با ۱۶ نفر به اردو رفته است. باید با این شرایط کنار بیاییم. حالا بازی سختی مقابل مس کرمان داریم. برای اینکه به صدر جدول برسیم باید سه امتیاز را بگیریم. ما مشکلات مالی هم داریم. از نظر بدنی هم مشکل داریم. امیدوارم در نیم فصل مشکلات ما حل شود.»
قلعه‌نویی در مورد رای نیاوردن صالحی امیری برای وزارت ورزش گفت: «ورزش ما یک فرصت بزرگ را از دست داد. یک نیروی خوب را از ورزش گرفتیم. افسوس می‌خورم که چرا نیرویی که می‌توانست فوتبالمان را دگرگون کند، وزیر ورزش نشد. از اینکه صالحی امیری وزیر ورزش نشد، ناراحت شدم.»
او در مورد مشکلات مالی استقلال هم گفت: «برای اولین بار می‌گویم که ۴۱۴ میلیون تومان از دوستانم گرفتم که قرار بود پس بدهم. من باید فکرم در زمین باشد. البته فتح‌الله‌زاده هم تلاش می‌کند اما با این حال من هم از دیگران قرض گرفتم تا به تیم بدهم.»
سرمربی استقلال در مورد شعار هواداران پرسپولیس علیه خود گفت: «یکی دو بار رویانیان تماس گرفت و گفت که چه دغدغه‌ای دارد. لیدرهای ما هم ناراحت شده‌اند. ما دوست داریم آرامش برقرار شود و این وضعیت به نفع فوتبال ما نیست.»
۴۳ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.