قوه قضاییه باید در پیگیری مطالبات ملت ما در مجامع بین‌المللی استمرار داشته باشد

یک کارشناس مسائل حقوقی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

یک کارشناس مسائل حقوقی گفت: با توجه به عدم استقلال سازمان‌های بین‌المللی موجود برای پیگیری حقوق جوامع بشری، دستگاه قضایی نظام جمهوری اسلامی ایران باید در بررسی مطالبات ملت ما در این مجامع استمرار داشته باشد.

هادی مقدسی در گفتگو با خبرنگار حقوقی‌قضاییممتازنیوز، با اشاره به واقعه تاسف‌بار هواپیمای مسافربری ایرباس ضمن محکوم‌کردن این حادثه اظهار داشت: از زمان پیروزی انقلاب تاکنون توطئه‌های زیادی علیه ملت ایران از سوی دشمنان صورت گرفته است که باید به لحاظ حقوقی پیگیری شود.

این کارشناس مسائل حقوقی با انتقاد از ساخت فیلمی درباره حادثه هواپیمای مسافربری ایرباس توسط یک کارگردان امریکایی تصریح کرد: دلیل این اتفاقات عدم ارسال پاسخ‌های مناسب نظام ما به جهانیان است و این امر باعث می‌شود که استکبار جهانی تصمیم بگیرد فیلم‌های توجیهی درباره اقداماتش بسازد.

وی ادامه داد: دستگاه قضایی کشور درباره اقدامات جنایتاکارانه آمریکا باید جدیت و فعالیت بیشتری از خود نشان دهد و نگذارد که آنها از عدم پیگیری آن مسائل سوء‌استفاده کنند.

مقدسی خاطرنشان کرد: با توجه به عدم استقلال سازمان‌های بین‌المللی موجود برای پیگیری حقوق جوامع بشری، دستگاه قضایی نظام جمهوری اسلامی ایران باید در بررسی مطالبات ملت ما در این مجامع استمرار داشته باشد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.