قیمت مسکن مهر هنوز جدی نشده است

۰۲م آذر ،

رئیس کمیسیون عمران گفت: افزایش قیمت مسکن مهر به طور جدی مطرح نیست و این اقدام نیازمند بررسی کارشناسی دقیق است.

علی اکبر آقایی در گفتگو با خبرنگار اقتصادیممتازنیوز، با بیان اینکه افزایش قیمت مسکن مهر در حال حاضر به طور جدی مطرح نشده است گفت: افزایش قیمت مصالح ساختمانی مانند فولاد در رشد قیمت بازار مسکن تاثیر بسیاری داشته است.

وی ادامه داد: افزایش قیمت مسکن مهر نیازمند بحث و بررسی بیشتر کارشناسان حوزه راه و شهرسازی و کمیسیون عمران و تصمیم گیری به موقع آنان برای افزایش قیمت است.

رئیس کمیسیون عمران مجلس با اشاره به اجرای طرح مسکن ویژه در استان تهران گفت: وزارت راه و شهرسازی در خصوص مسکن ویژه بایستی میزان اراضی و سرمایه گذاری در این طرح بزرگ را بررسی و سپس به ساخت آن اقدام می کرد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: تاکنون تعداد ثبت نام کنندگان مسکن ویژه به طور دقیق در این طرح و میزان سرمایه گذاری ها به طور کامل مشخص نشده است.

وی در ادامه یادآور شد: مسئولان وزارت راه و شهرسازی بدون برنامه ریزی مناسب و تنها با آگهی های مختلف از طریق رسانه ملی برای مسکن ویژه اقدام کرده اند.

آقائی در ادامه افزود: کمیسیون عمران در حال حاضر برای مسکن ویژه نمی تواند اقدام خاصی انجام دهد و نمایندگان منتظر دریافت اطلاعات دقیق از این طرح می باشند./ک


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.