قیمت نان شنبه نهایی می‌شود


قیمت نان شنبه نهایی می‌شود

۰۰:۱۸ (شنبه ۲۰ خرداد )
اخبار مرتبط
نسخه چاپی نسخه چاپی

معاون استاندار تهران با تاکید بر اینکه قیمت نان حتما شنبه نهایی و اعلام خواهد شد، گفت: تعیین قیمت نان با استاندار تهران است و نیازی به اخذ مصوبه از کارگروه کنترل بازار نیست.

نعمت‌اله ترکی با تاکید بر اینکه کار کارشناسی کارگروه تعیین قیمت آرد و نان همچنان ادامه دارد، گفت: این کارشناسان در روزهای پنجشنبه و جمعه بررسی‌های لازم را انجام می‌دهند و در نهایت، در جلسه‌ای که فردا (شنبه) در استانداری تهران برگزار می‌شود، قیمت نهایی آرد و نان را تعیین و اعلام خواهند کرد.

معاون استاندار تهران افزود: قیمت نان باید بر اساس آنالیز قیمتی آرد تعیین شود و تا زمانی که اعلام نهایی در این رابطه صورت نگرفته است، هیچ نانوایی حق افزایش قیمت را ندارد.

وی تصریح کرد: زمانیکه این قیمت از سوی کارشناسان جمع‌بندی و به تائید استاندار رسید، لازم‌الاجرا است و نیازی به دریافت مصوبه از کارگروه کنترل بازار برای این افزایش قیمت نیست.

 این قیمت در شرایطی از سوی استاندار تهران اعلام خواهد شد که مسئولان سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان در هیچ یک از جلسات تعیین قیمت آرد و نان در استانداری تهران دعوت نبوده‌اند، این در حالی است که بر اساس مصوبه‌ای که دولت در فاز اول اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها داشته است و هنوز هم پابرجاست، هر گونه تغییر قیمت باید به تائید سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان برسد.

.

.

.

.

.

..

مهر


Foodna RSS Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.