قیمت برخی میوه های پر مصرف خانوار/جدول

جدول برخی میوه های پر مصرف سبد مصرفی خانوار بر اساس قیمت هایی که در میادین میوه و تره بار عرضه می شود.

خبرآنلاین: زمان زیادی به عرضه میوه های پاییزی در بازار باقی نمانده است و همین موضوع سبب شده تا بازار میوه روزهای آرامی را در واپسین فصل گرم سال از سر بگذراند.
 رییس اتحادیه میوه و سبزی‌فروشان در حالی از ورود اولین نوبرانه نارنگی از ۱۰ روز آینده خبر داده است که قیمت های میوه های تابستانی دیگر نوسان چندانی را به ثبت نمی رسانند.

گزارش های میدانی از بازار میوه حکایت از این دارد که در حال حاضر برخی از میوه های تابستانی حتی نسبت به روزهای نخست فرا رسیدن گرم ترین فصل سال قیمتی کاهش را تجربه کردند به طوریکه برای مثال قیمت هندوانه کاهش یافته و در حال حاضر در میدان میوه و تره‌بار هر کیلو هندوانه ۱۵۰ تا ۳۰۰ تومان به فروش می‌رسد. این در حالی است که هندوانه حدود دو ماه گذشته کیلویی ۶۰۰ تا ۶۵۰ تومان به فروش می‌رسید.

از سوی دیگر خربزه نیز در جرگه محصولاتی قرار می گیرد که قیمت آن کاهش پیدا کرده است به طوریکه در حال حاضر بازار های میوه و تره بار هر کیلوگرم خربزه را ۸۱۰ تومان عرضه می کنند. طالبی نیز با قیمت هر کیلوگرم ۸۵۰ تومان عرضه می شود.

در جدول زیر برخی میوه های پر مصرف سبد مصرفی خانوار بر اساس قیمت هایی که در میادین میوه و تره بار عرضه می شود آورده شده است. گفتنی است این قیمت ها مربوط به دومین روز شهریور سال جاری است.

نوع میوه

(قیمت:تومان)

خربزه

۸۱۰

طالبی

۸۵۰

هویج

۸۹۰

فلفل دلمه ای

۸۲۰

خیار

۷۹۰

گوجه فرنگی

۶۲۰

شلیل

۱۹۵۰

انگور عسگری

۱۸۰۰

سیب گلاب

۱۹۰۰

هلو

۱۹۰۰

سیب زمینی

۳۸۰

بادمجان

۶۲۰

لیمو ترش


پایگاه خبری تحلیلی ممتاز | Momtaz News

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.