قیمت جدید محصولات ایران خودرو

سیبنا: سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان مجوز افزایش قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا را صادر کرده است. 

گروه خودروسازی ایران خودرو قیمت جدید سه محصول خود را به نمایندگی‌هایش ابلاغ کرده و قرار است تغییر قیمت سایر خودروها به زودی ابلاغ شود.

ایران خودرو قیمت محصولات خود را به طور میانگین ۱۰ درصد افزایش می ‌دهد.

قیمت جدید پژو ۲۰۶ تیپ ۲ معادل ۱۹ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، تیپ ۶ معادل ۲۴ میلیون و ۹۷۰ هزار تومان و تیپ ۵ معادل ۲۱ میلیون و ۸۵۸ هزار تومان تعیین شده است.

قیمت جدید پژو ۲۰۶ صندوق‌دار نیز در مدل v20 آن ۱۹ میلیون و ۸۷۸ هزار تومان، مدل v8 آن ۲۲ میلیون و ۶۹۰ هزار تومان، مدل v9 آن ۲۶ میلیون و ۳۷۰ هزار تومان و مدل v2 نیز ۲۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است.

قیمت جدید تندر ۹۰ ایران خودرو نیز در مدل e1 آن ۱۸ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و مدل e2 نیز ۲۱ میلیون و ۴۰ هزار تومان است.

قیمت سمند se با کیسه هوای راننده معادل ۱۷ میلیون و ۴۸۰ هزار تومان، سمند lx با کیسه هوای راننده معادل ۱۹ میلیون و ۴۵۸ هزار تومان و سمند سورن elx معادل ۲۲ میلیون و ۳۰۵ هزار تومان تعیین شده است.

قیمت پژو پارس سال نیز معادل ۲۲ میلیون و ۹۷۰ هزار تومان، پژو پارس elx با ترمز ضد قفل و کیسه هوای راننده معادل ۲۷ میلیون و ۵۴۰ هزار تومان تعیین شده است.

قیمت پژو ۴۰۵ جی.ال.ایکس نیز به ۱۷ میلیون و ۹۰۶ هزار تومان رسیده است. به گزارش واحد مرکزی خبر وانت باردو بنزینی با ترمز ضد قفل نیز هشت میلیون و ۷۳۸ هزار تومان و وانت باردو دوگانه‌سوز نیز ۹ میلیون و ۳۷۰ هزار تومان تعیین قیمت شده است.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.