قیمت خودرو در بازار خیز برداشت

۱۶خردادماه،

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ممتازنیوز به نقل از فارس، قیمت هر دستگاه پژو ۲۰۶ تیپ ۲ در بازار با افزایش دو میلیون تومانی طی روزهای اخیر به ۳۷ میلیون تومان رسیده و پژو ۲۰۶ صندوق دار مدل V8 نیز با رشد قیمت یک میلیون تومانی حدود ۴۲ میلیون تومان معامله می گردد.

در مورد پژو ۴۰۵ هم می توان به افزایش ۵۰۰ هزار تومانی قیمت این خودرو در نوع بنزینی و دوگانه سوز طی هفته اخیر اشاره کرد به طوری که در حال حاضر نوع بنزینی این خودرو ۲۶٫۵ میلیون تومان و نوع دوگانه سوز آن ۲۷٫۵ میلیون تومان خرید و فروش می گردد.

در مورد تندر ۹۰ مدل E2 پارس خودرو نیز باید به افزایش یک میلیون تومانی قیمت این خودرو و عرضه آن به قیمت ۳۵ میلیون تومان در بازار اشاره کرد.

قیمت تندر ۹۰ مدل E2 ایران خودرو نیز با افزایش یک میلیون تومانی به ۳۴ میلیون تومان رسیده است، در عین حال، هر دستگاه مگان نیز با افزایش قیمت یک میلیون تومانی حدود ۸۲٫۵ میلیون تومان در بازار معامله می گردد.

در حال حاضر هر دستگاه ویتارا نیز با افزایش قیمت یک میلیون تومانی در بازار به قیمت ۱۲۰ میلیون تومان خرید و فروش می گردد.

در خصوص خودروهای خارجی نیز می توان به افزایش قیمت بعضی مدل ها اشاره کرد به طوری که هر دستگاه تویوتا کمری با افزایش قیمت ۱۰ میلیون تومانی طی روزهای اخیر، هم اکنون به قیمت ۱۶۷ میلیون تومان به خریداران عرضه می گردد.

قیمت اپتیما نیز با رشد یک میلیون تومانی به ۱۴۶ میلیون تومان رسیده است در مورد هیوندای مدل I20 نیز باید به رشد ۳ میلیون تومانی قیمت این خودرو و عرضه آن با قیمت ۷۱ میلیون تومان اشاره کرد.

قیمت هیوندای مدل I30 نیز با افزایش ۵ میلیون تومانی در بازار به ۱۰۳ میلیون تومان رسیده است.

طی روزهای اخیر آزرا گرانجور نیز ۱۰ میلیون تومان رشد قیمت را تجربه کرده و در حال حاضر به قیمت ۲۰۰ میلیون تومان در بازار عرضه می گردد.

در مورد سوناتا نیز باید به افزایش ۲ میلیون تومانی قیمت این خودرو و عرضه آن به قیمت ۱۵۴ میلیون تومان اشاره کرد.

ماخذ:عصرخودرو
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.