کارمان را از نیمه دوم مرداد شروع می کنیم

سرمربی تیم بسکتبال ماهان و رئیس هیئت مدیره اصفهان گفت: بسکتبال ذوب آهن یکی از عوامل شناخته شدن برند ذوب آهن بود و باید در اولویت های حمایتی باشگاه قرار می گرفت.

محسن صادق زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران تصریح کرد:  هفته گذشته لیست بازیکنان در خواستی برای فصل جدید را به باشگاه دادم تا برای فصل جدید با آنها وارد مذاکره شوند وپس از توافق در زمان مناسب از این نفرات رونمایی شود.
 وی ادامه داد:  از نیمه دوم مرداد کار خود را برای فصل جدید آغاز می کنیم و اعلام اسامی کادر فنی و  بازیکنان را هم به باشگاه و سیاست هایش واگذار می کنیم
رئیس هیئت بسکتبال اصفهان اشاره کرد:  استان اصفهان قابلیت حضور بیش از ۳ تیم را در لیگ دارد اما مشکلات اقتصادی دو سال اخیر که برای همه پدید آمده جلوی تداوم سرمایه گذاری  را گرفته با این وجود سوال اینجا است که چرا بسکتبال  که شناسنامه باشگاه ذوب آ‌هن و یکی از عوامل شناخته شدن این برند بود در لیست حذف  شده ای باشگاه قرار گرفت؟
 وی ادامه داد:  اگر در باشگاه ذوب آهن قراربر اولویت بندی بود بسکتبال  باید جز اولویت های اول قرار می گرفت چون یکی از رشته هایی بود که به خوبی در منطقه شناخته شده و مورد استقبال قرار گرفت و به همین دلیل هم باید مدیریت باشگاه  دقت بیشتری  در نحوه مدیریت  رشته هایشان به خرج می دادند.
 صادق زاده در مورد سرنوشت بازیکنان این تیم و بدهی هایشان تاکید کرد:  قرار داد این بازیکنان دو طرفه و رسمی بود بازیکن به طور تمام و کمال تعهد ات خود را انجام داده ودر تمام مسابقات چه داخلی و چه خارجی حضور داشته  است حالا طبق قانون باید باشگاه به تعهداتش عمل کند ما هم در صورت خواست بازیکنان و تا جایی که قانون اجازه می دهد برای کمک به گرفتن حق این بازیکنان عمل می کنیم و گرنه مستقلا وارد ماجرا نمی شویم./ق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.