«کتاب طنز ۶»، یادنامه استاد منوچهر احترامی رونمایی می شود

۲۵ شهریور – ۰۴:۲۴:۵۲ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

درمراسم اختتامیه هفتمین جشنواره طنز مکتوب؛

بزرگنمایی:  

  یادنامه استاد منوچهر احترامی با عنوان «کتاب طنز ۶»، طی مراسمی در آیین اختتامیه هفتمین جشنواره طنز مکتوب رونمایی می شود.
به گزارش خبرگزاری ممتاز، سیدعبدالجواد موسوی نویسنده، طنزپرداز و گردآورنده این اثر با تاکید بر اینکه این کتاب اثری جامع و تحقیقی است، گفت: با توجه به گستردگی حوزه کارهای ادبی زنده یاد منوچهر احترامی، در بخش های مختلف پژوهش، تحقیق، نقد و البته شعر و داستان طنز بر آن شدیم تا اطلاعات جامعی از این طنزپرداز بزرگ را در قالب یک یادنامه به علاقمندان ادبیات طنز ارائه دهیم.
موسوی در خصوص بخش های مختلف این کتاب اظهار کرد: در این کتاب علاوه بر مقالات متخصصین مربوط به هر حوزه، چند سخنرانی از زنده یاد منوچهر احترامی و همچنین مقاله ای مفصل از کتاب پژوهشی «طنز در ادبیات تعزیه» که متاسفانه امکان انتشار نیافت، گردآوری شده است.
وی با تاکید بر اینکه محققان آثار این ادیب و طنزپرداز به طور حتم از مطالعه این کتاب بی نیاز نخواهند بود، اضافه کرد: امیدواریم بتوانیم برای سایر چهره ها و طنزپردازان نامی در زمان حیاتشان، یادنامه هایی منتشر و زمینه آشنایی بیشتر نسل جوان با این بزرگان فراهم شود.
بر اساس این گزارش «کتاب طنز ۶» با مقالاتی از یوسفعلی میرشکاک، رویا صدر، محمدعلی علومی، سید عمادالدین قرشی، ابوالفضل حری، اسدالله امرایی، اسماعیل امینی و دیگر متخصصان حوزه طنز در مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره طنز مکتوب با حضور طنزپردازان شناخته شده کشور رونمایی خواهد شد.
لازم به ذکر است که مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره طنز مکتوب فردا ۲۶ شهریور ماه، ساعت ۱۷ در سالن اندیشه حوزه هنری برگزار خواهد شد.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۹۱۵۱۶۲۴۵۲۳۷۶


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.