“کلاه پهلوی” جذابیت‌های سمعی و بصری بسیاری دارد

سریال “کلاه پهلوی” بعنوان یک اثر ویژه “الف” جذابیت‌های فراوانی از لحاظ سمعی و بصری برای مخاطبان خود دارد.

“ماه‌چهره خلیلی” بازیگر نقش “وین سیمپسون” در سریال “کلاه پهلوی” در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: “سید ضیاءالدین  دری” کارگردان این اثر برای این نقش خواهان فردی مسلط به زبان انگلیس بود، زیرا این سریال در شبکه ی جام جم به زبان اصلی پخش می‌شود و هر شخصیت چه انگلیسی، چه فرانسوی و چه فارسی به زبان خود صحبت می‌کند و آشنایی کامل من به این زبان و همچنین لهجه‌های مختلف انگلیسی به دلیل کار من در تئاتر لندن سبب شد که “سید ضیاءالدین دری” مرا برای این کار برگزیند.
وی افزود: “وین سیمپسون” به عنوان یک دیپلمات سیاسی باید تمام حرکات و رفتار یک دیپلمات را علاوه بر لحنش داشته باشد و من در گذشته نیز روی این نقش‌ها کار کرده‌ بودم و حضور در این سریال و کارکردن با “سید ضیاء‌الدین دری” برای من شانس بسیار بزرگی بود.
بازیگر نقش “وین سیمپسون” اظهار داشت: صحبت‌ها در مورد بازی من در “کلاه پهلوی” از سال ۸۱ و به محض ورود من به ایران انجام شد و در سال ۸۵ و شروع این سریال با سکانس‌های سفارت انگلیس ما به عنوان اولین نفرات جلوی دوربین رفتیم.
خلیلی در مورد نقش “وین سیمپسون” عنوان کرد: این نقش در تاریخ به عنوان یک شخصیت حقیقی وجود داشته است و از کودکی برای آمدن به ایران به او تعلیم داده بودند و این زن به عنوان یک دیپلمات بخش فرهنگی سفارت انگلیس برای منافع کشورش به هر اقدامی در ایران دست می‌زند تا اهداف خود و انگلیس را در خاورمیانه دنبال کند.
بازیگر نقش “وین سیمپسون” بیان داشت: “کلاه پهلوی” به عنوان یک اثر تاریخی- سیاسی در ردیف سریال سریال‌های الف ویژه قراردارد و در ژانر خود به عنوان یک اثر خاص به سوژه‌ها و آدم‌های مختلفی می‌پردازد که جذابیت های زیادی را از لحاظ سمعی و بصری برای مخاطب ایجاد می‌کند.
خلیلی خاطر نشان کرد: مرور تاریخ ایران و تفکر درباره ویژگی‌های آن دوره‌ی زمانی جذابیت و شیرینی خاصی دارد که باید بطور حتم توسط بیننده دیده شود./م


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.