کلید واژه انتخابات آزاد توسط چهره‌هایی مثل هاشمی چه هدفی را دنبال می‌کند؟

۱۶م دیماه ،

ذوالنور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران بررسی کرد

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: شاهدیم که کلید واژه انتخابات آزاد از سوی چهر‌ه‌های متعدد اصلاح‌طلب و اشخاصی چون هاشمی مطرح می‌شود تا اگر اصلاح‌طلبان در انتخابات سال آینده رای نیاوردند بتوانند شکست خود را گردن نظام بیاندازند و احساسات و عواطف عمومی را تحت تاثیر این موضوع قرار دهند.

مجتبی ذوالنور مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران گفت: اصلاح‌طلبان با توجه به اینکه هیچ امیدی به پیروزی در انتخابات سال آینده ندارند کلید واژه ” انتخابات آزاد ” را در فضای سیاسی کشور بکار می‌برند تا انتخابات را به مانند سال ۸۸ دچار انحراف کنند.

وی افزود: شاهدیم که کلید واژه انتخابات آزاد از سوی چهر‌ه‌های متعدد اصلاح‌طلب و اشخاصی چون هاشمی مطرح می‌شود تا اگر اصلاح‌طلبان در انتخابات سال آینده رای نیاوردند بتوانند شکست خود را گردن نظام بیاندازند و احساسات و عواطف عمومی را تحت تاثیر این موضوع قرار دهند.

ذوالنور خاطرنشان کرد: اصلاح‌طلبان درصدد می باشند با بیان  کلید واژه انتخابات آزاد در راستای متهم کردن نظام و دلسرد کردن مردم وارد عمل شوند لذا انتظار می رود که مردم با هوشیاری کامل در انتخابات آتی شرکت کنند.

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران اظهار داشت: اصلاح‌طلبان باید بدانند که اگر قبل از فتنه ۸۸ کلید واژه‌هایی چون انتخابات آزاد را مطرح می‌کردند شاید مردم تحت تاثیر قرار می‌گرفتند اما در شرایط فعلی و با توجه به هوشیاری و درایت مردم و مسئولین این موضوع امکان‌پذیر نخواهد بود.

گفتنی است طی چند روز اخیر برخی از چهره‌های اصلاح‌طلب در راستای حضور درانتخابات بحث کلید واژه انتخابات آزاد را برگزار کردند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.