کماندو های تیپ ۶۵ نوهد، سلاح هوشمند مخربی در برابر دشمن هستند

به گزارش ایرنا از روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان در مراسم اختتامیه نهمین دوره ‘رهایی گروگان’ در مرکز تیپ ۶۵ هوابرد نیروی زمینی خاطرنشان کرد: این نیروهای متعهد به نظام باید در عمق خطوط دشمن راه یافته و برای جلوگیری از هرگونه توطئه احتمالی انجام وظیفه کنید.

امیر سرتیپ پوردستان در این مراسم ضمن گرامیداشت هفتم تیرماه سالروز شهادت آیت الله بهشتی و ۷۲ از گنجینه‌های ارزشمند نظام اسلامی توسط منافقین کوردل، شرایط کنونی منطقه را حساس خواند و گفت:‌ متاسفانه هنوز هم کوردلانی که با انقلاب اسلامی و مردم ایران دشمنی می‌کنند، وجود دارند.

وی افزود:‌ پس از حادثه ۱۱ سپتامبر، استکبار جهانی با هدف تسلط بر منطقه و دسترسی به منابع اقتصادی آن وارد منطقه خاورمیانه شد و در کشورهایی مانند افغانستان و عراق با ادعای دروغین نابود کردن طالبان و از بین بردن سلاح‌های کشتار جمعی این کشور‌ها را به اشغال خود درآورد و جنایات متعددی در این کشورها مرتکب شد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به موقعیت استراتژیک ایران در منطقه خاورمیانه گفت:‌ غرب زمانی حمله به خاک جمهوری اسلامی ایران را در دستور کار خود قرار داده بود اما پس از انجام بررسی و تحلیل‌های متعدد، به این نتیجه رسید که نیروهای مسلح ایران با داشتن نیروی انسانی کارآمد،‌ ورزیده،‌ مومن،‌ متعهد و ولایتمدار و در راس آن داشتن رهبری فرهیخته و آگاه و با بصیرت هیچگاه اجازه چنین جسارتی را به آنان نخوهند داد.

امیر پوردستان ادامه داد:‌ پس از نا امیدی استکبار جهانی از حمله نظامی به ایران، دشمنان رویکرد خود را به سوی جنگ نرم و نیمه سخت با ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران تغییر دادند.

وی تأکید کرد:‌ کارکنان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با برپایی رزمایش‌های متعدد و آموزش فنون نظامی در عالی‌ترین سطح، هر روز نیرومندتر و کارآمدتر از گذشته در زمین،‌ هوا، دریا و زیر سطح با هر نوع تهدید احتمالی به مقابله برمی‌خیزند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش اتحاد بین ارتش، سپاه پاسداران،‌ نیروی انتظامی و بسیج مردمی را اتحادی مقدس و ناگسستنی خواند و خاطرنشان کرد:‌ در مقابل هرگونه تجاوز دشمن، نیروهای مسلح و ملت ایران با از خودگذشتگی و ایثار از مرزهای خاکی، آبی و هوایی کشور دفاع می‌کنند.

سیام**۱۴۷۸**۱۳۱۹

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۰۵۰۶۰


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.