کم توجهی به فیلم دفاع مقدس سطح کیفی آن را کاهش می دهد

به گزارش روز پنج شنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا، ‘ رضا رویگری ‘ با اشاره به رونق و پویایی سینمایی دفاع مقدس در دهه ها پیشین تصریح کرد : درسال های اولیه، مردم به این ژانر توجه خاصی نشان می دادند، اما رفته رفته به دلیل کمبود جذابیت به لحاظ اکشن ، شعارزدگی، مضامین آن و باورپذیرنبودن آن، ‌دیگر استقبالی از این آثار نمی شود.

به گزارش روابط عمومی فیلم مقاومت، رویگری درمورد نگاه برخی مدیران به ‌آثار دفاع مقدس عنوان کرد: آنها در این سال ها با جدی نگرفتن این ژانر و ارائه آ‌ثاری با اعتبار نازل درمدت زمان اندک تضعیف سینمای دفاع مقدس را رقم زده اند.

** جوانان به دنبال قهرمان سازی به شیوه غربی نیستند

‘امیرمحمد زند’ ، بازیگر سینما و تلویزیون نیز در آستانه برگزاری دوازدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت و دفاع مقدس گفت: ساخت آثار براساس واقعیات باعث جذب مخاطب جوان بیشتری به این تولیدات خواهد شد زیرا جوانان ما به دنبال قهرمان سازی و قهرمان دوستی به مانند کشورهای غربی نیستند و اگر نگاه واقع‌گرایانه به این فیلم‌ها باشد ، با مخاطب ارتباط بیشتری برقرار خواهیم کرد.

وی ادامه داد: رعایت تعادل در هر اثری موثر بوده و هر کار نمایشی اعم از سینما، تئاتر، کمدی و یا تراژدی هر چه بر اساس واقعیات به لحاظ داستان، کارگردان و بازیگر تولید شود در جذب مخاطب موفق تر خواهد بود.

دوازدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت مهرماه در کرمان برگزار می شود.

فراهنگ**۹۲۶۶**۱۶۰۱

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۸۸۴۲۵


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.